Wednesday 4 October 2023

To je priložnost, ki odpira vrata!

Pozdravljeni bralci, V času mojega Erasmus izmenjevalnega programa v Zadru v resortu Punta skala sem se potopil v svet velnesa, masaže ter dela na recepciji kar mi je odprlo vrata do nepozabnih izkušenj in spoznavanja različnih ljudi. 

Delo v wellness centru mi je prineslo neprecenljivo praktično znanje o masažah in komunikaciji z gosti. Vsakdanji izzivi so me spodbudili k stalnemu strokovnemu in osebnemu razvoju. Sodelovanje s strokovnjaki iz področja je obogatilo moje znanje, ki mi bo koristilo v prihodnji karieri. Medtem sem spoznal ljudi iz različnih delov sveta. Nova prijateljstva so me naučila sprejemanja raznolikosti in strpnosti. Te mednarodne izkušnje so razširile moje obzorje in mi dale neprecenljivo socialno mrežo. 

Erasmus izkušnja v Zadru je bila zame resnično obogatitvena. Spoznal sem veliko ljudi, pridobil strokovno znanje in pridobil veščine, ki jih bom nosil s seboj v prihodnost. Če razmišljate o Erasmus programu, vam toplo priporočam, da se odločite. To je priložnost, ki odpira vrata do nešteto priložnosti in vam omogoča, da razširite svoje obzorje tako osebno kot tudi profesionalno.


Jernej Erjavec


No comments:

Post a Comment