Thursday 5 October 2023

Poletje, ki bo ostalo...

Sem Mark Kocbek študent 2. letnika Višje šole za gostinstvo in turizem Maribor. Letos sem se odločil, da sledim svojim željam po novih izkušnjah in raziskovanju novih mest, zato sem se podal na Erasmus+ prakso v tujini. Letošnje praktično izobraževanje sem opravljal v Grčiji natančnešje na otoku Krf pri znani hotelski verigi Ikos Resorts. Za opravljanje prakse v tujini sem se odločil, saj se nisem opravljal dela izven naše države in sem želel pridobiti nova znanja, spoznati nove ljudi in videti kako delo poteka v tuji državi.



Novo okolje in druge navade so bili z začetka majnši izziv. V resortu sem z delom začel v tako imenovanem pool servisu, kjer sem raznašal do bazena velike pladnje raznorazne hrane, na to pa sem bil prestavljen v Lobby bar, kjer sem delo pričel opravljati kot assistent waiter, kjer sem stregel pijače. Prvi teden dela je zajemal ogromno izzivov ter prilagajanja. Od drugega tedna dalje pa sem v resortu opravljal svoje delo kot assistent waiter pri Main pool baru. S prva je moje delo zajemalo strežbo pijač, s časom, ko pa sem se navadil dela, pa sem pri bazenu tudi začel sprejemati naročila cenjenih gostov. Pred začetkom sprejemanja naročil sem bil seznanjen kako poteka delo s "PDA", ki je telefon z aplikacijo, namenjen striktno za sprejemanje naročil. Moje delo je potekalo od ponedeljka do petka, vikende pa sem imel proste. Delo je potekalo v dveh izmenah - od 9 do 17. 30 ure ali pa od 11. 30 do 20. ure. Tako z ostalimi zaposlenimi kot z gosti sem večinoma komuniciral v angleškem jeziku. Z določenimi gosti pa sem tudi govoril Nemško. Znanje, katerega sem pridobil na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem mi je pripomoglo, da sem se v delovnem okolju izkazal, s tem sem dobil mnogo spoštovanja v delovnem okolju od svoje vodje in tudi od višjih menedžerjev, kot tudi od managerja F&B oddelka od resorta. V delovnem okolju sem se počutil spoštovan, saj sem svoje delo opravljal z veseljem. Na delo sem se, odvisno od delovnega časa, odpravil z javnim prevozom, ali z brezplačnim prevozom organiziranih Ikos kombijev. S kolegico Emo Triplat sva imela nastanitev v hotelu Pyrros, ki je bil od resorta oddaljen 15 minut s prevozom. Hotel je ponujal balkon, klimo, svojo kopalnico in vse potrebno za počitek. Svoja dva prosta dni v tednu sem izkoristil, kolikor se je dalo. Vsaj en dan v vikendu je bil izkoriščen za raziskovanje otoka, drugi dan pa za počitek ali rekreacijo. Med prostim časom sem obiskal večino krajev, katerih ponuja otok Krf sem spadajo Palaiokastritsa, Glyfada, Sidari, Gora Pantokrator, Kavos, mesto Krf in mnogo drugih. 


Sedaj se je moja avantura na tem sedaj znanem otoku zaključila. Spoznal sem mnogo ljudi, ki so mi odprli obzorje z njihovimi pogledi na življenje. Toliko spominov mi je ostalo v dobrem, da ne vem, kje bi začel. Hvaležen sem, da mi je bila ta možnost ponujena in jo predlagam vsakomur, ki je isto radoveden. Dobil sem mnogo novih znanj spoznal mnogo uspešnih gostov, ki so mi dali nasvete in motivacijo za prihodnost. Zame je bila odločitev za to potovanje neprecenljiva, celotna izkušnja pa nepozabna in mi bo ostala v zelo lepem spominu.


Mark Kocbek

No comments:

Post a Comment