Monday 23 October 2023

Astir Odysseus Resort & Spa *****, otok Kos, Grčija

9. junija 2022 sem se odpravila na 3 mesečno Erasmus+ praktično izobraževanje na otok Kos v Grčijo. Delala sem v  Astir Odysseus Resort & Spa. 


Astir Odysseus Resort & Spa je 5 zvezdični hotel s tremi restavracijami ter tremi bari. V resortu pa ponujajo tudi veliko aktivnosti (tenis, odbojko, nogomet, fitnes, mini golf,…). Prakso sem opravljala v glavni restavraciji Achilles. 


Delala sem 6 krat na teden od 8.00 do 12.00 ter od 18.00 do 22.00. Moje delo je zajemalo pripravo pogrinjkov, zlaganje serviet, nošenje pijač, odnašanje krožnikov.
V prostem času sem se kopala,  raziskovala otok, ki ponuja veliko aktivnosti in zanimivosti. 
Trije meseci so minili zelo hitro. V tem času sem spoznala veliko novih ljudi, grško hrano ter kulturo. Erasmus+ praktično izobraževanje priporočam vsem, ki si želijo spoznati nove ljudi, kulturo ter pridobiti nove izkušnje. Ne bo vam žal!

Martina Ledinek 

No comments:

Post a Comment