Tuesday 3 October 2023

Novi resort, nova avantura

Pozdravljeni, sem Ema Triplat, študentka 2. letnika Višje šole za gostinstvo in turizem, program velnes. V letošnjem šolskem letu, sem se odločila za opravljanje prakse v tujini v povezavi z Erasmus+ programom. Za prakso v tujini sem se odločila zaradi številnih razlogov. Želela sem pridobiti nove delovne izkušnje v drugi državi, izkusiti nove delovne navade, želela sem izkusiti kako je živeti v drugi državi, poleg tega pa sem želela spoznati nove ljudi, raziskati novo državo in pokušati njeno kulinariko. 

Prakso sem opravljala v Grčiji natančneje na otoku Krf. Svoje delo sem opravljala v novem Ikos resortu Odisiji od začetka julija do konca septembra, torej 3 mesece. Prakso sem opravljala v vlogi animatorke v kids clubu oziroma v Heroes kids club in v Teens club. Celoten kids club je bil razdeljen na pet starostnih skupin in v teh treh mesecih sem imela možnost delati v vseh teh skupinah.

Moj delovni urnik je zajemal 5 dni dela v tednu od ponedeljka do petka od 9 do 18 ure, vikende pa sem imela proste.  Enkrat na teden smo z sodelavci organizirali  tudi mini festival, ki se je izvedel zvečer. Otrokom smo pripravili različne delavnice ter animacije. Moje delo je obsegalo organiziranje animacij, vodenje animacij ter seveda animiranje otrok. Delo je bilo zelo zanimivo in razgibano. Z otroci in drugimi sodelavci smo izvajali mnogo različnih zanimivih aktivnosti po resortu kot so npr. animacije v vodi, športne aktivnosti, izdelovanje umetnin, raziskovanje resorta, izvajanje raznoraznih iger med tem pa smo ustvarili ogromno odličnih spominov. Pričakovala sem da bo delo z otroci lažje, ampak delo animatorja zahteva veliko odgovornosti, ustvarjalnosti in potrpežljivosti. Kljub vsemu, pa sem v mojem delu uživala, se zabavala in se naučila ogromno novih stvari. Poleg samega izvajanja dela kot animatorka, pa smo se zaposleni lahko udeležili babysittingov, kjer smo lahko animirali otroke v sobah gostov in tako zaslužili dodaten prihodek. Na prakso v tujino sem se odpravila s kolegom Markom Kocbekom, kateri je opravljal  prakso v istem resortu kot natakar. V prostem času sva raziskovala otok, obiskala sva veliko prelepih mest ter plaž, pokušala sva ogromno dobre kulinarike in spoznala ogromno dobrih ljudi tudi izven resorta. 


Zelo sem vesela da sem se podala na prakso v tujino, saj ta izkušnja ni zajemala le trdega dela, ampak mi je prinesla tudi veliko novih prijateljev, nova znanja, pogled v širša obzorja in velik trebuh dobre hrane. Bila je nepozabna izkušnja v katero sem se podala v strahu pred neznanim, ampak je bila ena izmed najboljših odločitev v mojem življenju in bi spodbudila vsakega, ki razmišlja da bi se podal na podobno avanturo, prakso v tujino. Takšne odločitve za sabo nosijo veliko poguma ter radovednosti, ampak na koncu dneva je vredno stopiti iz cone svojega udobja saj, takšni spomini ostanejo zavedno. 

Ema Triplat


No comments:

Post a Comment