Sunday 1 October 2023

HVALA MALLORCA!

Sem Lora Koren, študentka 1. letnika smeri velnes na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem v Mariboru. Zadnje tri mesece sem preživela na Mallorci in delala v spaju resorta Ikos Porto Petro. Resort je popolnoma nov, ogromen in zelo prestižen.

V spaju sem delala kot terapevtka, delala sem masaže, nege telesa, nege obraza, limfno drenažo telesa in obraza ter odpirala in zapirala spa. Naučila sem se trdega dela, svojih limitov, delo v timu, postopke tretmajev, izdelke, sprejem stranke in odpiranje ter zapiranje spaja. Spa team je bil neverjeten. Razumela sem se z vsemi ter tudi spoznala sedaj mojo najboljšo prijateljico. 

Fascinantno mi je bilo to, da sem se družila z ljudmi, ki so iz Grčije, Španije, Kolumbije, Argentine, Romunije, Poljske, Mehike, ki jih drugače ne bi spoznala. Veliko smo se družili in zabavali v bližnjem klubu imenovanem Budha, hodili smo na plažo in bazene, ki so bili 3minute stran od našega apartmajskega naselja in hodili v različne restavracije.


Zraven dela pa sem si med prostimi dnevi tudi šla ogledati tale prelep otok. Obiskala sem Cala D`Or, Porto Petro, Palmo, Soller, Arto in Son Servero. 

Te izkušnje nebom nikoli pozabla, toliko novih prijateljstev, toliko novih izkušenj, ki jih ne bom nikoli pozabila, tako da, hvala Erasmus+ in HVALA MALLORCA.

Lora Koren

No comments:

Post a Comment