Wednesday 27 September 2023

Erasmus+ izkušnja je pustila neizbrisen pečat

Preživeti tri mesece na praksi Erasmus+ v Zadru na Hrvaškem je bila obogatitvena in preoblikovalna izkušnja, ki jo bom za vedno cenil. Ta potovanje mi je omogočilo, da sem se potopil v novo kulturo, pridobil dragocene strokovne veščine in ustvaril trajne spomine.

Zadar, očarljivo obmorsko mesto ob Jadranskem morju, je služilo kot ozadje za mojo Erasmus+ avanturo. Bogata zgodovina mesta in slikoviti krajini sta nudili popoln okvir za osebno rast in raziskovanje. Ob sprehodih po starem delu mesta sem odkril rimske ruševine, srednjeveške cerkve ter svetovno znane instalacije Morski orgle in Pozdrav soncu ob obali. Te edinstvene značilnosti so vsak dan v Zadru naredile avanturo zase.

Glavni razlog za moje sodelovanje na tej Erasmus+ poti je bilo pridobivanje praktičnih delovnih izkušenj v mojem študijskem področju. Imel sem srečo, da sem si zagotovil prakso pri lokalnem podjetju ali organizaciji, ki se je ujemala z mojimi kariernimi ambicijami. V teh treh mesecih sem imel priložnost delati ob boku strokovnjakov, uporabiti znanje, ki sem ga pridobil v svojih študijih, in razviti ključne spretnosti, ki bodo nedvomno koristile moji prihodnji karieri. Večkulturno delovno okolje je dodalo dodatno raven učenja, saj sem bil izpostavljen različnim delovnim stilom in pristopom.

Bivanje v Zadru je ponudilo edinstveno priložnost za potopitev v hrvaško kulturo. Hitro sem se prilagodil lokalnim običajem, kulinariki in tradicijam. Ali gre za uživanje v okusnih morskih sadežih v restavraciji ob obali, obisk lokalnih festivalov ali učenje nekaj besed hrvaškega jezika, vsaka izkušnja mi je pomagala povezati se s prebivalci in njihovim načinom življenja.

Eden najpomembnejših vidikov moje izkušnje Erasmus+ je bila priložnost, da sem spoznal ljudi iz celega sveta. Sklenil sem prijateljstva s sošolci, sodelavci in domačini, ustvaril globalno mrežo, ki jo bom lahko izkoristil v prihodnosti. Vezi, ki so se oblikovale v teh treh mesecih v Zadru, so neprecenljive, in veselim se ohranjanja teh stikov v prihodnosti.

Poleg poklicnih in kulturnih vidikov je moja izkušnja Erasmus+ omogočila tudi pomembno osebno rast. Biti daleč od doma v tujini me je izzvalo, da postanem bolj samostojen, prilagodljiv in odprt za nove ideje. Pridobil sem globlje razumevanje sebe in sveta okoli sebe, kar bo nedvomno oblikovalo moje prihodnje prizadevanje.

Zaključno bi rekel, da je preživljanje treh mesecev na Erasmus+ praksi v Zadru, na Hrvaškem, bilo nepozabno potovanje, polno učenja, pustolovščin in osebnega razvoja. Vrnil sem se domov ne le z dragocenimi poklicnimi veščinami, temveč tudi z novo cenjenjem kulturne raznolikosti in občutkom globalnega državljanstva. Ta izkušnja je pustila neizbrisen pečat v mojem življenju, in hvaležen sem za priložnost, da sem bil del programa Erasmus+ v tako lepem in gostoljubnem mestu.









Filip Arsov


No comments:

Post a Comment