Tuesday 26 September 2023

Gyros bejbe, Ikos Oceania*****

Sem Ines Krleža, študentka 1. letnika Višje šole za gostinstvo in turizem Maribor, smer gostinstvo. Za opravljanje obvezne prakse sem se letos odločila, da odpotujem v Grčijo, natančneje prvo nogo Halkidikija. Delala sem kot bartender v Ikos Oceania, v glavnem baru imenovan Indigo bar. Tja sem odšla z željo po novih izkušnjah, znanju in ustvarjanju nepozabnih spominov. 


Delo je bilo zelo razgibano; ob jutranjih izmenah sem pripravljala različne vrste kav (freddo espresso, grška kava, frappe, klasične espresso kave…) in ostalih pijač (sokovi, gazirane pijače, cocktaili,…) ter poskrbela, da je večerna izmena delala svoje delo brez problemov (rezanje sadja in zelenjave za cocktaile, čiščenje šanka, polnjenje hladilnikov, predpriprava cocktailov). Ob večernih izmenah je intenzivnost dela resnično narastla, pripravljala sem različne cocktaile, spoznala različne tehnike ter pridobila na hitrosti in iznajdljivosti. Čez čas sem bila usposobljena dovolj, da sem lahko delala tudi v drugih barih (Aqua bar – glavni bazen, Hellios bar – večerni bar za odrasle). Ker sem delala v all inclusive resortu sem se lahko o alkoholnih pijačah veliko naučila, spoznala nove stvari in bila »prisiljena« biti iznajdljiva in inovativna.


Seveda Erasmus+ izmenjava ni zajemala samo dela vendar tudi veliko druženja, spoznavanja novih ljudi, navezovanja stikov, ustvarjanja vez in prijateljstev ter sončenja, kopanja, dobre grške hrane in veliko neprespanih noči. Ustvarila sem trajna prijateljstva in spoznala sem čudovite ljudi, ki so zagotovo popestrili čas izmenjave. Kljub temu, da me je sprva bilo strah, se je moja odločitev obrestovala, saj sem pridobila na samozavesti, samostojnosti, spretnostih, poznavanju različnih kultur in izboljšavi jezikov.


Ines Krleža


No comments:

Post a Comment