Tuesday 26 September 2023

Tenerife, kraja denarnice in dokumentov, vrhunski kolektiv in pomoč Alumni VSGT Maribor!

Pogum ni odsotnost strahu, temveč zmaga nad njim. Pogumen človek ni tisti, ki strahu ne čuti, ampak tisti, ki strah premaga. - Nelson Mandela

Sem Adriana Džambić, študentka 2. letnika Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor, smer velnes. Že od nekdaj sem želela doživeti nekaj novega, drugačnega - želela sem stopiti iz svoje cone udobja. Kljub strahu pred neznanim sem izzvala samo sebe in se prijavila na Erasmus + program. Svoje poletje sem tako preživela 4000 km vstran od doma - na prečudovitem otoku Tenerife, kjer sem bila del najboljše animacijske ekipe v hotelu Gf Fañabe. 

Moje potovanje se je začelo 14.6., ko sem se na dunajskem letališču poslovila od svojih najbližjih in se s solznimi očmi odpravila v svoj “departure gate.” Da je bil pa sam začetek lažji, je bila na srečo ob meni sošolka Nika, ki je na otoku Tenerife prav tako ustvarjala svojo zgodbo, vendar v 5 minut oddaljenem hotelu. Na otoku sva pristali okrog 10. ure zjutraj in se skupaj odpeljali do svojih novih domov. Že isti dan sem spoznala celotno animacijsko ekipo, med katerimi je bila tudi Lana Štrman, nekdanja študentka naše šole. Lana me je z nasmeškom na obrazu pričakala v sobi, mi pomagala z vso dokumentacijo in podala še zadnje nasvete, preden se je vrnila nazaj v Slovenijo.

Vsak začetek nečesa novega je težek. Priti v drug, tako oddaljen od doma, kjer ne poznaš nikogar, je kar velik zalogaj. Da pa vse skupaj še malo začinimo, so naju z Niko sedmi dan bivanja na otoku okradli. Ostali sva brez telefonov, torb, Nika tudi brez denarnice z dokumenti. Ampak saj veste kako pravijo – slab začetek, dober konec.  Iz te situacije sva veliko odnesli, med drugim sva spoznali tudi to, da sva osebi, ki ne obupava, kadar težka situacija postane še težja.


Delo, ki sem ga na Tenerifu opravljala 3 mesece, mi je bilo resnično pisano na kožo. Naš urnik je bil porazdeljen čez celoten dan (zjutraj, popoldan, zvečer). Zjutraj smo z nasmeškom in pozitivno energijo pozdravljali goste ob bazenu, ter jih vabili na nadaljnje športne/zabavne aktivnosti. Kot animatorji smo čez dan z otroci igrali nogomet, med dvema ognjema, minigolf, bowling, lokostrelstvo, pripravljali razne igre v bazenu (waterpolo, watercarpet, waterbasket, watercastle, aquagym), z odraslimi pa smo se družili ob pikadu, biljardu, balinanju, shuffle board-u itd. Zjutraj in popoldan smo imeli za otroke odprt tudi mini club, kjer smo skupaj ustvarjali, se igrali, plesali itd. Vsak dan ob 16. uri pa je bil čas za Bingo, ki je bil namenjen vsem (tako otrokom, kot odraslim). 
Ob večerih smo za otroke pripravili mini disco, kjer smo v družbi Gofija (naše maskote) skupaj plesali. Po mini discu je sledil show v baru. Showe, kot so Mamma Mia, Grease, Lion King ter Micheal Jackson smo animatorji izvajali sami. Enkrat na teden smo pripravili tudi karaoke. 


Vsak teden smo imeli 2 prosta dneva ter en prost večer. V prostem času sem veliko časa preživela na plaži, raziskovala otok, gledala čudovite sončne zahode in se družila s svojimi sodelavci, ki so mi v tem času resnično prirastli k srcu. Vedno so me znali motivirat, pohvalit, nasmejat in res se je bilo težko posloviti od njih. Prav tako sem se zbližala tudi s sošolko Niko, zaradi katere je bila moja izkušnja še toliko boljša. 
V teh treh mesecih bivanja na Tenerifu sem se naučila ogromno. Ponosna sem, da sem kljub strahu premagala pot in s tem postala še bolj močna in vztrajna oseba. Izboljšala sem tudi komunikacijske veščine v angleškem in španskem jeziku. Moji dnevi so bili vedno zanimivi, polni smeha, veselja, včasih pa tudi solz. Celotno izkušnjo bi še enkrat z veseljem ponovila, pa čeprav sem domov odšla z eno torbo manj :P. 

Adriana Džambić 




No comments:

Post a Comment