Tuesday 26 September 2023

Erasmus doživetja v Zadru so prijateljstva

 Erasmus študentski program je preoblikovalno doživetje, ki študentom omogoča, da se potopijo v drugo kulturo, pridobijo dragocene akademske uvide in razvijajo prijateljstva za vse življenje. Moje potovanje me je popeljalo v Hrvaško, državo, ki je znana po svojih čudovitih pokrajinah, bogati zgodovini in topli gostoljubnosti. Zadar me je privabil s svojo slikovito čarobnostjo in obljubo edinstvene pustolovščine. Moj čas kot natakar v Falkensteiner Premium Kampu v Zadru ni bil le o strežbi hrane in pijače; bil je to potovanje samopoznavanja, kulturnega obogatitve in osebne rasti.

Moj delovni prostor, Falkensteiner Premium Kamp v Zadru, je bil kot košček raja. Nahajal se je na obali Jadranskega morja in gostom ponujal kampiranje, kakršnega ne boste našli nikjer drugje. Od luksuznih mobilnih hišk do šotorov ob plaži je kamp nudi raznolikim gostom, ki iščejo tišino in pustolovščino. Moja vloga natakarja ni bila le v strežbi okusne hrvaške kuhinje in pijače, ampak tudi v ustvarjanju nepozabnih trenutkov za naše goste. Ozadje morja in vonj sredozemske kuhinje sta vsako izmeno napolnila z veseljem.

Morda najbolj dragocen del mojega Erasmus doživetja v Zadru so prijateljstva, ki sem jih skoval. Moji sodelavci, gostje in študentje iz celega sveta so postali moja razširjena družina. Skupaj smo raziskovali skrite bisere Zadra, pohajkovali v narodnih parkih in delili zgodbe pod zvezdnatim jadranskim nebom. Ti spomini so vklesani v mojem srcu, pričevanje o moči medkulturnih povezav.

Moje Erasmus doživetje na Hrvaškem, delo kot natakar v Falkensteiner Premium Kampu v Zadru, je bila preoblikovalna pot, polna kulturnega potapljanja, osebne rasti in nepozabnih spominov. Lepota Hrvaške in topla gostoljubnost njenih prebivalcev sta pustila neizbrisen pečat v mojem srcu. To pustolovščino ni bilo le o odkrivanju nove države; bilo je o odkrivanju nove različice sebe, oblikovane z izkušnjami, prijateljstvi in lekcijami iz tega izjemnega poglavja v mojem življenju. Hrvaška bo za vedno nosila posebno mesto v mojem srcu, naučene lekcije med mojim Erasmus doživetjem pa bom nosil s seboj na svoji življenjski poti.

David Najdov


No comments:

Post a Comment