Tuesday 26 September 2023

I'm still standing!

Sem Svit Kumelj, študent prvega letnika VSGT MB in jaz sem šel na praktično izmenjavo v Grčijo in bom probal najti besede, da bodo pravilno opisale moje izkušnje v Grčiji. Delat sem šel v Sani Resort, ki je hotel/resort s 5 zvezdicami in kar se tiče standardov je na nivoju. Preden bom šel pisat vse kar sem videl in delal, bom opozoril, da delo v tem resortu ni lahko, ker od vas pričakujejo njihov standard vsak dan. Ampak, da vas ne strašim, izkušnje živeti v drugi državi in spoznavanje drugih ERASMUS študentov iz cele Evrope je dovolj, da si lahko rečete »Vredno je bilo!«

To kar sem jaz videl lahko opišem z eno besedo, avantura. In to ne kar ena, ampak življenjska izkušnja, ki jo ne bom nikoli pozabil. Moja avantura se je začela 25.6., ko sem pristal z avionom v Grčijo. Nato so me zaposleni Sani resorta pospremili z taksijem do mojega stanovanja v manjši vasici blizu resorta, Nea Potidea. Odvisno kam boste šli delati boste bili ali v Nea Potidea ali Nea Moudania. Ko sem prišel v stanovanje sem v trenutku spoznal moja sostanovalca Ondra in Mihal, ki prihajata iz Češke. To sta prva študenta iz druge države, ki sem imel čast spoznati.

Seveda, ko pridete delati vam dajo 1 teden časa, da se sprostite in klimatizirate na novo okolje. Če vas skrbi, da bo za vas to težko, bodite brez skrbi, ker je ta del Grčije, kamor sem šel podoben slovenski obali.

Po prespani noči, smo se zmenili s Mihalom in Ondratom, da gremo skupaj obiskati kaj ponuja Nea Potidea. Vasica sicer ni velika, ima nekaj restavracij in lokalov, ampak naj vas to ne ustavi, ker če si želite se lahko vam vsak dan nekaj novega zgodi. In sicer tretji dan v Grčiji sem spoznal dve novi študentki, Mira iz Švedske in Viktorin iz Francije. Hitro smo se spoznali in začeli družiti tisto noč. Nato v isti noči sem spoznal še dodatno 3 osebe, Aleks iz Francije, Aleks iz Belorusije in Davide iz Italije. Če vas skrbi da ne boste spoznali nove ljudi ali nove kolege na vaši izmenjavi vam lahko našteje študente, ki sem jih si vzel čas spoznati, Andreja iz Romunije, Sharona in Nataniel iz Malte, Gonzalo in Sara iz Portugalske, Patrik in Adreas iz Slovaške, Marketa iz Češke, Maria in Bruna iz Španije. Vse kar potrebujete narediti je stopiti ven in spoznat ljudi, hitro boste koga našli s katerim se boste družili.

Seveda, sem ste prišli delati in ne uživati. Ampak brez uživanja na izmenjavi bo vaš čas zapravljen in boste domov prišli brez kakršnih zanimivih in dragocenih spominov.

Delo kakor sem rekel je na določenem standardu pri katerem morate biti odgovorni in pozorni. Kot študent na delovnem mestu predstavljate vašo šolo, samega sebe in Sani resort. Bodite iskreni in prijazni do zaposlenih in vam bodo pomagali, kakor koli lahko. HR zaposleni vam bodo pomagali pri vsaki zadevi, ki potrebujete.

Delo v tem resortu/hotelu ima hierarhijo nadrejenosti. To pomeni, da ste vi tam kot študent in ne kot šef, zato spoštujte vaše nadrejene, ker se vam bo zelo poznalo glede dela. Samo delo, čeprav težje na kakršno sem jaz navajen, je popolnoma zmogljivo saj ste tam samo za 2 meseca in če boste bili pozorni in se vrgli v delo boste tudi kaj novega spoznali v področju v katerem ste delali.

Moj čas v Grčiji mi je vzel besede s katerimi bi vam lahko opisal kaj sem vse videl in začutil. Jaz osebno imam rad mir, počitek in tišino. Tukaj tega nisem imel in mi ni žal. Takrat ko sem bil najbolj zmatran in najbolj utrujen nisem imel 5 minut časa za počitek preden me je nekdo poklical za druženje. Je pesem, ki me spominja na vse skupaj kar sem videl, da si boste lažje predstavljali to izmenjavo in to je od Elton Johna, I'm still standing.

Priporočam ERASMUS ne zaradi prijateljev ali dela ali potovanj. Ampak zaradi svojega dojemanja, da sem postal boljši, zrel in odrasel.


No comments:

Post a Comment