Tuesday 26 September 2023

NEPRIČAKOVANI TRIJE MESECI V GF Gran Costa Adeje

Moja pot na magični otrok v Atlantskem oceanu – Tenerife se je začela 14. junija 2022 ob 4. uri zjutraj, ko sem sedla na letalo in se poslovila od domačih. Pot ni bila tako zahtevna, saj sem potovala skupaj s sošolko Adriano. Na otok sva prispeli okoli 10. ure zjutraj, prvi vtisi so bili super. Nato sva se odpravili s taxijem do obeh hotelov. Stanovala in delala sem v hotelu s petimi zvezdicami,  GF Gran Costa Adeje. Vsaka je ''spoznala'' svoj hotel, se na hitro namestila v sobo in nato sva šli na skupno kosilo, kjer se nama je pojavilo ogromno vprašanj, strahu, solz, dvomov in žalosti. A po – tem prvem dramatičnem izpadu je vse šlo navzgor. Dejstvo, da sva imeli eno drugo, pa čeprav nisva delali v enakem hotelu je olajšalo situacijo. Nato sem počasi spoznala svoje sodelavce, šefico, cimre, hotel, delo in seveda tudi otok.  


Po enem tednu, ko so stvari končno potekale tako kot sva si želeli se nama je pripetila manjša nezgoda. Z dvema sodelavkama sva šli na naravne bazene Los Gigantes in med tem ko smo se kopale, so naju okradli. Vzeli so nama stvari, telefone, dokumente – celoten nahrbtnik. Situacija se nama je zdela sprva nemogoča ampak sva s pomočjo najinih sodelavcev hitro uredile vse potrebne stvari. Imeli sva kar grob ampak poučen začetek. 

Seveda so trije meseci prakse preplavljeni tudi z lepimi spomini. Delala sem v animaciji, moje delo je bilo pestro in raznoliko. V hotelu sem bila v najvišji poletni sezoni, zelo hitro sem se vključila v ekipo in sodelavci so bili zelo veseli moje pomoči. Delala sem 5 dni na teden, čez dan smo imeli športne in socialne aktivnosti ob bazenu, na hotelskih igriščih in mini clubu. Zvečer pa smo imeli različne šove, pri katerih smo poskrbeli, da je potekalo vse v najlepšem redu. 

Največ sem pomagala v mini clubu, saj smo imeli okoli 30 otrok dnevno. Imeli smo različne tematske dneve, s sodelavci smo si zamislili razne igre, izdelke in zabavne popestritve za otroke. Veliko svojega časa pa sem preživela tudi drugod – pomagala sem pri izvajanju raznih socialnih iger (ping pong, jenga, košarka, nogomet, tenis, balinčkanje, biljard, pikado, crazy game, košarka v vodi, bingo, vodni bingo,…), športnih aktivnosti (razgibavanje, aquagym, aquazumba, joga, pilates, vodna kolesa, joga na vodi, aquajumping,..) šovih in minidiscu za najmlajše. S celotno ekipo smo v času mojega bivanja pripravili tudi 3 zabave za goste (Holy Foam Party, rojstni dan makote hotela – Gofi in Funky Flow party). 


V prostih dnevih sem raziskala otok, uživala na plaži, opazovala zahode, družila s sodelavci in še mnogo drugih stvari. Nenormalno sem hvaležna za sodelavce, ki sem jih imela. Zelo dobro smo se povezali, sprejeli so me – bila sem ena od njih. V njihovo zahvalo sem se tu počutila tako domače – zame so bili kot druga družina. Tudi jezik ni bil ovira. Z veseljem se bom vrnila in kar težko mi bo oditi nazaj v realni svet. 

Vsekakor vsakomur priporočam, da se preizkusi v novih situacijah z Erasmus+ programom. Zame je bila to nerealna in imenitna izkušnja. Kljub temu, da se mi je zdelo na momente zelo zahtevno, bi z največjim veseljem ponovila. Pridobila sem ogromno novih spominov in izkušenj. Spoznala sem nov svet in posledično tudi sebe v novem okolju. Ogromno sem pridobila na osebni rasti in samostojnosti. Najpomembnejše spoznanje moje izmenjave, ki se ga na žalost ne zavedamo vedno: ceni vsak moment in uživaj v njem, čas teče prehitro.

Nika Pungeršek

No comments:

Post a Comment