Friday 18 August 2023

GF Victoria je postal moj dom (Španija)

Sem Tajda Kosem, študentka VŠGT Maribor in letos sem poletje preživela v Španiji, natančneje na sanjskem otoku Tenerife. Že od nekdaj sem hotela obiskati Španijo, zato sem zelo vesela, da se mi je letos ta želja tudi uresničila. 

Moja pot v Španijo se je začela 13.6. zgodaj zjutraj, ko sem se odpravila proti letališču Treviso od koder sem letela na Tenerife. Tam je za dva meseca hotel GF Victoria postal moj dom. Tam sem bivala in tudi delala. GF Victoria ima pet zvezdic in je eden boljših hotelov v Costa Adeje. Hotel je kar precej velik saj ima 3 restavracije, 2 bara, 2 velika bazena in vodni park za otroke. Moje delovno mesto je bilo na recepciji hotela. Prvi teden je bilo težko ampak, ker sem imela ob sebi ekipo zelo prijaznih in sproščenih sodelavcev, ki so mi zelo pomagali in so odgovarjali na vsa moja vprašanja je bilo veliko lažje. Prvi in drugi dan sem jih opazovala in si zapisovala vse pomembne podatke (npr. kako narediti prijavo in odjavo gostov, itd.). Kar precej hitro pa sem tudi že samostojno delala prijave in odjave gostov in ostala dela na recepcii. V prostem času sem raziskovala okolico hotela, večkrat sem odšla na  plažo, opazovala čudovite sončne zahode. S sodelavko Merido pa sem obiskala Aqualand, kjer sva se zabavali na različnih toboganih.

Celotna izkušnja je bila odlična in bi jo priporočila vsem. Pomagala mi je, da sem spoznala delo na recepciji, ki mi je postalo zelo všeč in kjer se vidim delati tudi v prihodnosti. To je bilo res nepozabno poletje na čudovitem otoku s čudovitimi ljudmi. 

Tajda Kosem


No comments:

Post a Comment