Thursday 17 August 2023

BIO SPA VICTORIA ***** (TENERIFI, KANARSKI OTOKI)

Sem Neva Mihelak, študentka 1. letnika na Višji strokovni šoli za gostinjstvo in turizem Maribor, smer velnes. Prakso sem se odločila opraviti preko Erasmus+ programa, s pomočjo katerega sem se odpravila na Tenerife. Delo sem izvajala v hotelu GF Victorija, zraven tega pa sem nekaj ur opravila tudi v hotelu GF Costa Adeje. Na Tenerifih sem preživela 2 meseca in pol. V tem času sem svoje delo opravljala v spaju. 

V času službe sem v spaju pomagala pri sprejemanju strank, pripravi prostorov za masažo in spaja, še posebaj pa pri izvajanju masaž. V bližini hotela GF Victoria se nahajajo še trije GF hoteli. Všeč mi je bilo, da sem lahko videla in spoznala spaje več različnih hotelov, saj sem kljub temu, da sem večino prakse opravila v hotelu Victoria, določene masaže (ko je bilo potrebno) izvajala tudi v ostalih hotelih. Posledično pa je to pomenilo tudi, da sem spoznala še več ljudi, in pridobila še več novega znanja.

S prijateljico sva stanovali v hotelu GF Isabel, prosti čas pa sva porabili za raziskovanje otoka, odkrivanje novih krajev in plaž, zabave, prav tako pa tudi za druženje s prijatelji in sodelavci, ki sva jih tam spoznali.



Vesela sem, da sem izkoristila priložnost Erasmus+ mobilnosti, saj sem se naučila dosti novega in spoznala veliko novih ljudi, zato praktično izobraževanje v tujini priporočam prav vsem.

Neva Mihelak

No comments:

Post a Comment