Tuesday 15 August 2023

"Best summer"Ikos Aria-Kos**, Grčija

Sem Samantha Zupanc, študentka 2. letnika programa velnes na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor (VSGT).  To je moje tretje leto  na katerem sem se udeležila Erasmus izmenjave v enem izmed najbolj luksuznih resortov na svetu Sani Ikos resort. To leto sem se odločila da se ponovmo vrnem v Ikos Aria resort na otoku Kos.


Delala sem kot animatorka za otroke v Little guest club. In sicer delala sem v mlajši starostni skupini on 4 mesecev do 4 leta. Seveda pa sem z veseljem pomagala tudi v starejši skupini kadar je bilo to potrebno. 
Imeli smo ogromno različnih aktivnosti za otroke od plavanja v bazenu, water sports, peke piškotov,pice, window art, magic show, obiska gledališča in veliko drugih. 



Ker je bil to ponovmi obisk otoka sem bila zelo vesela, da sem končno videla prijatelje iz prejšnjega leta. S katerimi smo imeli najboljše poletje. 



To poletje je bilo eno izmed najbolj nepozabnih, saj sem ga lahko preživela z svojo najboljšo prijateljico. S katero sem imela neverjetne dogodivščine. Najtežje se je bilo posloviti od nje in vseh prijateljev, ampak že odštevam dneve ko jih bom ponovno videla.


Rada bi se zahvalila gospodu Mitju Petelinu za vso pomoč in Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem ter Erasmus+ za to izjemno priložnost. Praktično izobraževanje v tujini  priporočam prav vsem, saj je to je neverjetna izkušnja, ki s tabo ostane za vedno.

Samantha zupanc


No comments:

Post a Comment