Friday 18 August 2023

BIO-SPA v Hotelu GF Victoria na Tenerifih - več kot le delo (Španija)

Sem Lara Strmšnik, študentka 1. letnika programa velnes na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor (VSGT). Kot študentka, sem se odločila, da izkoristim priložnost in si pridobim izkušnje ter znanje v tujini.  Opravljala sem Erasmus+ prakso in sicer v hotelu GF Victoria na Tenerifih. Erasmus+ program, s svojo mednarodno prepoznavnostjo, omogoča študentom neprecenljive izkušnje, raznolika doživetja ter pridobivanje novih znanj in veščin. Med svojim Erasmus bivanjem sem imela priložnost delati v razkošnem Spa centru, kjer sem spoznala neverjetno ekipo, se naučila novega nabora tretmajev in postopkov ter obenem uživala v življenju na obali.

Sodelavci so me sprejeli odprtih rok in mi že prvi dan razkazali celoten spa center ter me spoznali s izdelki, ki jih uporabljajo pri določenih tretmajih. Nato pa so me začeli uvajati v delo ter mi predstavili pravilno sprejemanje in komunikacijo s strankami. Delo v spa centru me je naučilo, kako pomembna je pozornost do detajlov in visoka kakovost storitev za doseganje zadovoljstva gostov. Spretnosti komunikacije sem izpopolnila s pogostim stikom z gosti različnih kultur in jezikov.  Vsak dan sem se učila novih stvari, izpopolnjevala svoje veščine in se seznanjala z različnimi tretmaji in postopki, ki jih ponuja svet wellnessa. Od masaž do obraznih tretmajev in razvajanja telesa – imela sem priložnost spoznavati in izvajati raznovrstne storitve za goste hotela. 

Vendar pa mi je bila Erasmus izkušnja na Tenerifih več kot le delo. Postala sem del mednarodne ekipe, saj so sodelavci bili iz različnih delov sveta, a smo se kljub temu odlično razumeli in sodelovali. 


Ena izmed najbolj čudovitih stvari na tem Erasmus bivanju je bila tudi možnost, da smo se po službi podajali na prelepe plaže Tenerifov ter uživali v sončnih žarkih in sproščeni družbi. Skupaj smo organizirali piknike, kjer smo delili hrano, zgodbe in smeh, ter igrali odbojko. Ta čas izven delovnih ur je okrepil naše vezi in ustvaril spomine za vedno.

Moja izkušnja v Erasmus programu je bila nepozabna popotnica rasti, raznolikosti in novega znanja. Erasmus program je odlična priložnost za osebno in strokovno rast ter za raziskovanje sveta. Naučila sem se novega nabora veščin, spoznala sem neverjetne ljudi in bivala v čudovitem okolju, ki mi je nudilo ravnotežje med delom in sprostitvijo. Vsem, ki razmišljajo o sodelovanju v programu, ga toplo priporočam. Ne le da boste pridobili novo znanje in izkušnje, temveč boste tudi ustvarili spomine, ki vas bodo spremljali vse življenje.

Lara Strmšnik

No comments:

Post a Comment