Monday 4 September 2023

Grška kavica in odličen kolektiv

Sem Maša Plešivčnik, študentka 1. letnika gostinstva in turizma na VSGT Maribor. Za obvezno prakso, ki jo potrebujemo za opravljanje letnika, sem se odločila, da bom med poletjem odpotovala na Erasmus+ prakso v tujini, in sicer V Sani resortu***** v Grčiji. Za to destinacijo sem se odločila, ker so mi destinacija in delavni pogiji izgledali odlično.

Sani resort je sestavljen iz petih hotelov, vendar jaz sem delala v Sani marini, ki velja za srce samega resorta. Moja izmenjava je trajala 3 mesece. Moje delavno mesto je bilo v Marina creperie - Mohito bar, ki je znan po najboljsih palačinkah in živahnem večernem vzdušju.

Moje delo je zajemalo delo pomočnika natakarja, ter barmana. Naučila sem se njihovega načina dela, nekaj osnovnih grških besed, ki sem jih uporabljala tekom dela, ter seveda proces priprave različnih grških kav. Kolektiv je bil super, s sodelavci smo se hitro ujeli in se tudi težko poslovili.


V prostem času sem se odpravila na plažo, obiskala različne destinacije v okolici, ter preiskusila tudi nočno življenje. 

Maša Plešivčnik



No comments:

Post a Comment