Monday 26 September 2022

ŽIVLJENJSKA IZKUŠNJA!

Kot študent gostinstva in turizma sem vedno vedel, da bom za dobro opravljanje svojega poklica potreboval izkušnje iz tujine. Prišel sem na idejo, da se s pomočjo programa Erasmus + podam v Grčijo. Po opravljenih intervjujih so mi dodelili mesto v Sani Resortu na polotoku Halkidiki. Na to pot sem se podal sam ravno z razlogom, da doživim pristno Erasmus izkušnjo.


Sani Resort je 5-zvezdično letovišče, ki razpolaga s šestimi hoteli s petimi zvezdicami ter številnimi restavracijami, kavarnami in bari. Predstavlja se predvsem kot družinsko letovišče, tako da je bilo veliko družin, ki so tukaj dopustovale. Delal sem v Sani Marina v restavraciji Asian. Sani Marina je del letovišča, ki ima svojo privatno marino in je najbolj obiskana lokacija gostov vseh hotelov. Tu se nahaja večina restavracij, kavarn ter barov in manjših trgovin. Tukaj najdemo tudi tako imenovane zunanje goste, ki pridejo z avti ali pa z ladjami na večerjo. Ob večerih je torej Sani marina glavna destinacija vseh gostov resorta.


V restavraciji sem delal kot pomočnik natakarja. Moj delovni čas je bil od 16:00 do 01:00 ali pa od 15:00 do 00:00 (odvisno od dneva). Bil sem edini tujec v restavraciji, vendar so me hitro vzeli za »svojega« in res si ne bi mogel želeti boljše ekipe, kot sem jo bil deležen tukaj. 


Miha Šijanec


No comments:

Post a Comment