Tuesday 20 September 2022

Zgrabite priložnost!

Na svojo nepozabno izkušnjo, ki bo za vedno ostala v mojem spominu, sem se podal z odprtimi misli. Že takoj, ko sem z letalom prispel v Grčijo, sem se zavedal, da je bila moja odločitev, ki sem jo sprejel na VSGT, pravilna, saj sem takoj pri vstopu v državo opazil, kako prelepo destinacijo sem izbral. Po krajšem ogledu mesta Thelssaloniki sem se odpravil v SANI RESORT, ki je znan kot eden najbolj luksuznih resortov v Grčiji ter Evropi. Moji prvi občutki so bili vznemirljivi, saj nisem vedel kaj pričakovati, saj je delati v tako velikem resortu lahko samo čast.


Moj sam prihod v Sani Resort je bil zelo dobrodošel. Najprej so nas študente toplo sprejeli, nam ponudili hladno vodo ter prigrizek, nato smo izpolnili vso potrebno dokumentacijo in se odpravili proti našim sobam, ki so bile pravkar prenovljene, tako da je bila naša namestitev še toliko bolj prisrčna. Zelo hitro sem tudi spoznal prijatelje iz vseh koncev sveta in se z njimi odpravil doživet nočno življenje ter prelepe peščene plaže. 


Moje delovno mesto je bilo pomočnik natakarja. Ko je prišel prvi dan dela, sem se na svoje delovno mesto odpravil z veliko pričakovanji. Moji sodelavci so me toplo sprejeli in mi razkazali mojo delovno mesto. Moram si priznati, da je to bilo eno izmed najboljših delovnih mest, ki sem jih kadar koli imel. Naučil sem se veliko o strežbi, grškem jeziku in kulturi. Moj delovnik je trajal od 4. ure popoldne do 11. ure zvečer, kar je pomenilo, da sem večino svojega dneva bil prost. Ta prosti čas sem preživel večinoma na plaži ali pa z novimi prijatelji. To poletje je bilo zame najkrajše poletje, ki sem ga doživel - 2 meseca in pol sta izgledala bolj kot 2 tedna. Zato bi vsakemu predlagal, da se Erasmus+ programa udeleži, saj nima nič za izgubiti. Spoznali boste veliko ljudi iz tujih držav, kar vam bo dalo boljši pogled na svet ter vam bo hkrati dalo inspiracijo za življenje. Torej, če ste v dvomih, ne čakajte, zgrabite priložnost, ker take priložnosti se ne ponavljajo. 


Jan Merc

No comments:

Post a Comment