Monday 19 September 2022

Priložnost na pladnju!

Moja pot z Erasmus+ programom se je začela še pred prihodom v višjo šolo. Že pred koncem srednje šole sem se podal v pregled samega programa in tako tudi spoznal, kako ugoden je. Veliko informacij sem dobil tudi od kolegov, ki so že bili na Erasmus+ mobilnosti. Končne in najbolj pomembne informacije pa sem pridobil na informativnem dnevu in od Erasmus+ koordinatorja na VSGT Maribor.

Sama organizacija ter Erasmus+ dokumentacija je bila preprosta in enostavna. Na letališču so me pričakali predstavniki Sani podjetja. Odpeljali so me v hotel, kjer sem bil nameščen tekom 3-mesečne prakse. Naslednji dan so me odpeljali do samega resorta (SANI RESORT) in mi ga razkazali. Pokazali so mi tudi, kje bom delal in me predstavili mojim sodelavcem. 

Moja delovno mesto je bilo v kuhinji. Na začetku sem delal na zajtrkih, nato pa v glavni kuhinji, kjer sem pomagal pri pripravi kosil. Presenečen sem bil, da so upoštevali mojo željo delati jedi pred gostom (»show cookingu«). 

Vsako željo, ki sem jo pokazal po dodatnem znanju, so izpolnili po njihovi najboljši moči in le to sem tudi izkoriščal, kolikor sem lahko.

Nikoli v življenju še nisem imel takšne priložnosti, kjer bi se naučil toliko veliko stvari v tako kratkem času in spoznal toliko nove kulture in prijateljev. Zato predlagam vsem, ki še razmišljate o tem, ali bi šli ali ne ... Nehajte razmišljati in pojdite - boljše priložnosti, kot je ta, boste res težko dobili, ta pa vam je prinesena na pladnju!

Anže Lakatoš

No comments:

Post a Comment