Wednesday 14 September 2022

NEPOZABNA IZKUŠNJA v2! IKOS DASSIA, KRF, GRČIJA

Sem Nina Milošič, študentka na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor. Obožujem potovanja in rada nabiram nove izkušnje, zato sem se ponovno odločila za praktično izobraževanje v tujini. Tokrat sem odpotovala na otok Krf in 1. 7. 2022 pričela z delom v luksuznem hotelu Ikos Dassia. Delala sem v dveh restavracijah. Zajtrke in kosila v samopostrežni restavraciji z mediteransko hrano Sea Flavors, večere pa sem preživljala v restavraciji Anaya, ki je ponujala bogato izbiro azijske hrane, obenem pa je bila najbolj zasedena restavracija v hotelu.  

Moj delavnik je torej potekal od 8. do 14. ure ter od 19. do 22. ure. Prosta sem bila torej vmes čez dan, kar mi je zelo odgovarjalo, saj sem imela čas za obisk plaže. Delala sem kot pomočnica natakarice, torej moje delo je obsegalo strežbo hrane in pijače, pripravljanje restavracije, serviranje vin. Sea Flavors je samopostrežna restavracija, zato sem večino časa pripravljala in pospravljale mize, vse je potekalo zelo hitro, saj smo v roku dveh ur lahko sprejeli tudi po 400 gostov. Anaya pa je a la carte restavracija, zato sem se tukaj lahko bolje posvetila gostom, jim servirala vina, svetovala pri izbiri. Delo je bilo zelo razgibano in zanimivo; ker sem delala v dveh restavracijah, sem posledično spoznala zelo veliko različnih ljudi in sklenila veliko prijateljstev. 

To je bilo moje drugo poletje v Grčiji, vendar sem se vseeno naučila veliko novega, sedaj znam že kar nekaj grških besed, svojo angleščino sem prav tako zelo izboljšala. Krf je majhen in dostopen otok, tako da sem ga lahko raziskala praktično celega, družabno življenje je tukaj zelo pestro, turistov je ogromno, imela sem priložnost spoznati ljudi iz celega sveta in skleniti lepa prijateljstva. Ta izkušnja me je definitivno še bolj obogatila. Ni mi žal, da sem se ponovno udeležila Erasmus+ izmenjave, zame je bila to najboljša izkušnja mojih študentskih let. 



Za na konec pa bi se še rada zahvalila gospodu Mitju Petelinu za vso pomoč in podporo ter Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem za to izjemno priložnost. Praktično izobraževanje v tujini res priporočam vsem, saj stopiti iz svoje cone udobja se definitivno splača. 


Nina Milošič


No comments:

Post a Comment