Thursday 18 August 2022

Življenje je prekratko...

V prihodnosti si zelo želim potovati, zato sem sprejela odločitev, da praktično izobraževanje v študijskem letu 2021/22 opravim v tujini preko Erazmus+ programa. Moja prva izbira je bila Islandija in druga Španija a od podjetij, ki sem jih kontaktirala nisem dobila dobrih odgovorov.  Tako sem se  15.6 v zgodnjih jutranjih urah  s sošolko Patricijo odpravila  proti Zadru, ki je tako postal moj “dom” za naslednja dva meseca. 


Prakso sem opravljala v pet zvezdičnem hotelu Iadera, ki se nahaja na polotoku Punta Skala. V hotelu so bili delavci iz celega sveta, iz Rusije, Italije, Nemčije, Slovenije… Moje delovno mesto je bilo na Spa recepciji. Njihov spa velja za enega največjih in najboljših spajev na Hrvaškem. Spa v hotelu je zelo velik in je razdeljen na dva dela in sicer beli in črni del in na začetku sem se večkrat skoraj izgubila. Prvih nekaj tednov je bilo najtežjih saj sem prvič delala na recepciji poleg tega pa sem spoznala veliko novih ljudi, in si morala na hitro  zapomniti veliko novih podatkov, da bi delo potekalo karseda gladko. Na začetku sem skrbela zato, da je recepcija vedno izgledala urejeno in da so imeli gostje vedno na voljo svežo vodo in sveže brisače. Kasneje pa sem začela tudi rezevirati masaže in ostale tretmaje in kmalu sem bila že samostojna pri delu. Najbolj me je bilo strah zaradi jezika saj pred tem nisem govorila hrvaško, toda moji strahovi so bili odveč saj sem imela super sodelavce, ki so mi pri tem pomagali. Moji sodelavki pa sta bili tudi maserki Tina in Lea iz Tajske. Bilo ju je prav zanimivo in smešno opazovati, ko sta se učili hrvaščino. Ko sem bila prosta, sem s Patricijo večkrat odšla v center mesta, kjer sva na stojnicah kupovali spominke, si privoščili pečeno koruzo in občudovali čudovite sončne zahode. Ker je bilo ves čas lepo vreme sem veliko časa preživela tudi na plaži. 

Čeprav Zadar ni bila moja prva izbira sem vesela, da sem se odločila preživeti poletje v Dalmaciji. Celotna izkušnja mi je bila zelo všeč saj sem se naučila veliko novega tako na strokovnem kot na osebnem področju. Postala sem bolj samozavestna in ugotovila, da je življenje prekratko, da ne bi izkoristila takšnih priložnosti. Eramus+ bi priporočala vsem, saj se boste vrnili domov z veliko več znanja o svojem poklicu, življenju in najpomembnejše spoznali boste sebe.

Tajda Kosem

No comments:

Post a Comment