Wednesday 22 September 2021

"Življenjska izkušnja!"*****, Ikos Aria, Grčija

V študijskem letu 2020/21 sem se med poletjem (junij–september 2021) odpravil na Erasmus+ praktično izobraževanje v tujino. Odločil sem se za hotel Ikos Aria na otoku Kos v grških Dodekanezih. 

Po odobritvi financiranja s strani šole, programa Erasmus+ in podjetja Ikos, je bil čas dokumentacije in urejanja vseh potrebnih papirjev. Zaradi visoke želje po odhodu in pomoči Erasmus+ koordinatorja je bilo urejanje vseh potrebnih zadev toliko lažje, prav tako je bil delodajalec izjemno odziven. 

Ob prihodu v hotel sem se moral najprej testirati na koronavirus, preden sem izpolnil obrazce za grško davčno številko ter vsa potrebna zavarovanja. Ob prejetju celotne dokumentacije sem podpisal pogodbo o zaposlitvi ter začel z delom.

Svojo izkušnjo sem pričel z nazivom pomočnik natakarja. Lahko bi rekel, da sem začel na najnižji poziciji. Prvih nekaj tednov je bilo zame najtežjih, saj je bilo iz vseh strani veliko informacij, veliko novih obrazov in novo okolje, poleg tega še komunikacija v tujem jeziku. 

Najbolj sem cenil komunikacijo z gosti ter sodelavci. Ker sem opravljal delo, kjer sem prehodil veliko kilometrov od bara do gostov po peščenih plažah, bazenih, restavracijah, sem spoznal ogromno ljudi. Lahko rečem, da sem se naučil oz. nadgradil znanje iz nemščine, srbščine ter seveda angleščine. V treh mesecih se nisem naučil samo delovanja v hotelu in sporazumevanja z novimi ljudmi, ampak tudi kako delovati v novem okolju s svojim prihodkom in s svojo osebnostjo. Z lahkoto lahko izjavim, da je bila to za mene ena neprecenljivih življenjskih izkušenj, ki je ne bom nikoli pozabil. 

Nikoli ne bom pozabil novih prijateljev, ki sem jih v tako kratkem času spoznal v Grčiji, 

izjemne kulture ter gastronomije, ki ju Grčija ponuja,

spoštovanja svojih nadrejenih in upoštevanja pravil v hotelu,

bolečin v nogah zaradi ogromno prehojenih kilometrov,

zadovoljstva ter občutka izpopolnjenosti po uspešno opravljeni praksi, v katero sem vložil ogromno energije in potrpljenja.

Erasmus+ prakso v tujini bi priporočal vsakemu oz. tistemu, ki si želi na svoji koži občutiti širši pogled v svet ter vsem, ki so pripravljeni na nepozabno življenjsko izkušnjo.


Gorazd Vrečar

No comments:

Post a Comment