Wednesday 22 September 2021

"Če lahko sanjaš, potem lahko to tudi uresničiš!" Falkensteiner Club Funimation Borik, Hrvaška

Sem Nina Brglez, študentka 1. letnika programa Velnes na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor (VSGT). Odkar pomnim, me zelo veselijo potovanja, spoznavanje novih stvari, novih kultur, jezikov in na splošno spoznavanje tujih držav in njihovih navad. Zato sem se tudi odločila, da bom Erasmus+ prakso in pa svoje poletje preživela v prečudovitem Zadru na Hrvaškem in verjemite, tega ne bi spremenila za nič na svetu.

V Zadar sem prispela 18. 6. 2021, kjer se je že začelo moje potovanje in spoznavanje novih izkušenj. Prisotna je bila trema in tudi strah pred neznanim, saj sem se za to potovanje odločila sama. Ko sem prispela na destinacijo, sem spoznala zaposlene, ki so me takoj umirili in so bili zelo razumevajoči, ker so vedeli, da je to moja prva takšna izkušnja, tako da sem se takoj pomirila in takrat sem že vedela, da je to začetek nečesa novega in dobrega. Praktično izobraževanje sem opravljala v hotelu Falkensteiner Club Funimation Borik, v njihovem Wellnessu, ki pa se imenuje Acquapura SPA. Spoznala sem dve študentki naše šole in takoj sem vedela, da se bomo super razumele, saj smo na isti izkušnji in dogodivščini. Na začetku praktičnega izobraževanja sem oziroma smo bile večino časa na recepciji, kjer smo delale rezervacije, dajale podatke gostom in se veliko naučile tudi komuniciranja v tujih jezikih. Ko smo se počutile že bolj domače, smo začele masirati tudi same. Najprej smo vadile druga na drugi, kasneje pa že na gostih hotela, saj je bila sezona zelo velika. Poleg vseh masaž smo delale tudi različne pilinge celotnega telesa. V SPA-ju je zaposlenih veliko maserjev in vsak od njih ima svojo tehniko in svoje gibe, s katerimi masira, tako da sem se od vsakega posameznika naučila nekaj, kar lahko sedaj uporabim v vsakdanjem življenju. Veliko časa sem tudi preživela pri menedžerki – Marijani Katani, ki mi je razložila, kaj vse je potrebno narediti vsak dan, da SPA stoji na normalnih tleh. Vedno sem se z veseljem učila novih stvari in informacij, ki so jih prinesli do mene, in res sem vsak dan na delovno mesto odšla s pravim užitkom. Vsi so se potrudili, da so nam polepšali vsak dan in nas nasmejali, sprejeli so nas v njihovo ekipo v sekundi, ko smo stopile v hotel, kar je pohvale vredno.







Erasmus+ praktično izobraževanje v Zadru je bila ena izmed najlepših izkušenj, kar sem jih doživela. V vse neznano sem se podala sama, nazaj pa sem prišla z novimi prijatelji in bogatejša za eno novo izkušnjo. To potovanje bo za vedno ostalo v mojem spominu in z veseljem se bom vračala nazaj v Zadar, kjer se je vse skupaj začelo.
 

No comments:

Post a Comment