Tuesday 21 September 2021

"Na poti do uspeha", Sani Beach Hotel*****, Grčija

V študijskem letu 2020/21 sem se med poletjem (3. junij–16. september 2021) odpravil na Erasmus+ praktično izobraževanje v tujino. Odločil sem se za destinacijo Sani Resort, Grčija. 

Sani Resort je sklop petih hotelov, ki velja za enega najboljših Family Resortov, tako v Grčiji kot v svetu. Svojo prakso sem 3 mesece opravljal v hotelu Sani Beach. 

Svojo izkušnjo sem pričel z nazivom assistant waiter. Lahko bi rekel, da sem ´štartal iz nule´. Prvih nekaj tednov je bilo zame najtežjih, saj je bilo iz vseh strani veliko informacij, veliko novih obrazov in novo okolje, na katerega sem se kar hitro navadil. Pot do uspeha je terjala veliko motivacije, komunikacije, želje po napredovanju in predvsem energije. Ker sem tekom svojega dela veliko poslušal, opazoval in spraševal ljudi, ki so delali stvari boljše od mene in jih z željo po uspehu želel nadomestiti ali celo prekositi, sem postal v neki meri cenjen s strani sodelavcev, managerjev kot tudi gostov. 


Najbolj sem cenil prve napitnine s strani gostov in komunikacije z gosti. Ker sem opravljal delo, kjer sem prehodil veliko kilometrov od bara do stranke po peščenih plažah, bazenih, restavracijah, sem spoznal ogromno ljudi. Lahko rečem, da sem se naučil oz. nadgradil odlično angleščino, predvsem pogovorno angleščino, kot v neki meri tudi nekatere druge jezike (grščino, nemščino, srbščino, ruščino, francoščino). V treh mesecih se nisem naučil samo delovanja v hotelu in sporazumevanja z novimi ljudmi, ampak tudi kako delovati v novem okolju s svojim prihodkom in s svojo osebnostjo. Z lahkoto lahko izjavim, da je bila to za mene ena neprecenljivih življenjskih izkušenj, ki je ne bom nikoli pozabil. 

  • Nikoli ne bom pozabil novih prijateljev, ki sem jih v kratkem času spoznal v Grčiji, 
  • spoštovanja svojih nadrejenih in upoštevanja pravil v hotelu,
  • neprespanih noči in jutranje budilke za delo,
  • bolečin v nogah zaradi ogromno prehojenih kilometrov,
  • nasmeška na obrazu kljub vsemu temu, po uspešno opravljeni praksi, v katero sem vložil največ energije in potrpljenja.
Erasmus+ prakso v tujini bi priporočal vsakemu oz. tistemu, ki si želi na svoji koži občutiti širši pogled v svet, tistemu, ki mu ni težko narediti neko stvar, ki bi pripomogla k skupnemu dobremu, tistemu, ki je pripravljen na nepozabno življenjsko izkušnjo …
Na koncu lahko dodam samo: ˝Grčija, še se bomo srečali.˝


Stay motivated and never quit

Martin Tome

No comments:

Post a Comment