Monday 20 September 2021

"Večja, kot je gneča, boljše je!" Sani Resort Halkidiki, Grčija

Že od nekdaj sem zelo rad potoval in obiskoval nove kraje, zaradi tega sem se tudi odločil, da bom svojo prakso opravljal v tujini. Ko sem se prijavil za Erasmus+ izmenjavo, še sploh nisem vedel, kam bom šel in je na konca padla odločitev, da grem v Grčijo. Delal sem v Sani resortu, ki se nahaja na polotoku Halkidiki, blizu mesta Thessaloniki. Sani resort je eden izmed najbolj luksuznih resortov na svetu, znani so tudi po tem, koliko pozornosti namenijo posameznemu gostu, da nima občutka, da je v hotelu samo neka številka. Resort je sestavljen iz petih hotelov in jaz sem delal v hotelu Sani Club.



V Sani Clubu sem delal v restavraciji Pines, ki je pripravljala mediteransko hrano. Ko sem prišel prvi dan v službo, sem si mislil, da bo delo lahko, ampak z dvema tednoma prakse, ki smo jo imeli v šoli, je bil ta prestop v 5-zvezdični hotel kar velik izziv. Začel sem delati kot assistant waiter in sem bil večino časa "paso drink", torej sem nosil pijače do gostovih miz. Po dveh tednih takšnega dela so me premestili na bazen, ki je bil pred restavracijo, kjer sem postal natakar in sem pomagal tudi z nošenjem, pospravljanjem in zlaganjem brisač. Na bazenu sem imel 25 senčnikov in pod vsakim dva ali tri ležalnike. V mesecu avgustu, ko je bil hotel 100 % zaseden in sem bil na bazenu sam, je bilo kar zahtevno. Bolj zanimivo je bilo, če je bila večja gneča.

Jure Šeško

No comments:

Post a Comment