Monday 20 September 2021

Nepozabno poletje, Ikos Olivia *****, Grčija

Za destinacijo opravljanja Erasmus+ prakse sem si izbrala Grčijo, saj sem si želela svojo delovno poletje preživeti na morju ob vročih sončnih žarkih. Grčija, kot destinacija, mi je bila od vedno izredno všeč, še posebej iz kulinaričnega in kulturnega vidika. Odločila sem se preizkusiti v vlogi Childcare assistant v Kids Club-u v 5-zvezdičnem resort-u Ikos Oliva. Hotel je znan predvsem po svojem imenu Ikos Oliva; ime je dobil po olivah, katerih v resort-u ne primanjkuje. Natančneje pa se hotel nahaja na otoku Halkidiki, v mestu Gerakini.

Ob prihodu v Grčijo sem komaj čakala, da lahko s svojim delom začnem. Moji sodelavci so me gostoljubno sprejeli, saj so me pred mojim začetkom povabili na večerjo v grško restavracijo, kjer sem takoj spoznala, da sem prišla v dober team ter da bom v svojem delu uživala. Opravljala sem delo animatorke za otroke, kjer sem spoznala, da delo z otroci ni tako preprosto, kot sem si na začetku predstavljala, ampak kljub temu sem v svojem delu uživala in z veseljem hodila na delo. Z otroci smo izvajali razne zanimive in privlačne aktivnosti. Med njimi mi bo najbolj v spominu ostala aktivnost Volcanic eruption, kjer smo z otroci iz raznih materialov zgradili vulkan in s pomočjo kisa in sode  uprizorili, kako izbruhne. Z otroci smo vsakodnevno izdelovali razne umetnine, hodili na sprehode, se igrali z žogo, obiskali plažo, kjer smo izdelovali gradove iz mivke in še veliko drugega. Zraven dela sem veliko časa preživela na čudovitih plažah, spoznavala grško kulturo in okusno kulinariko ter obiskala majhna grška mesteca. 


Za zaključek bi še omenila, da je bila ta izkušnja nepozabna. V teh dveh mesecih sem spoznala veliko dobrih prijateljev, s katerimi sem prepričana, da bom v prihodnosti ohranila stike. Menim, da sem od same prakse odnesla res ogromno izkušenj in novega znanja, ki mi bodo na moji življenjski poti zagotovo prav prišle.




Žana Nežmah 

No comments:

Post a Comment