Tuesday 21 September 2021

"Čudovita izkušnja!" Falkensteiner Club Funimation Borik, Hrvaška

Letošnje poletje sem se odločila stopiti iz svojih okvirjev udobja in poskusiti nekaj novega. Prijavila sem se na Erasmus+ izmenjavo v tujini. Vedela sem, da bo to zame edinstveno in enkratno potovanje, na katerem bom pridobila veliko novega znanja in izkušenj, hkrati pa spoznala tudi samo sebe in svoje sposobnosti.

Praktično izobraževanje sem opravljala v hotelu Falkensteiner Club Funimation Borik. Opravljala in spoznala sem delo na recepciji in v hotelski samopostrežni restavraciji. Spoznala sem, kako delujejo večji hoteli in kako sodelujejo različni oddelki med seboj, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo gosta. Tekom prakse sem se naučila tekoče govoriti hrvaško, saj sem komunicirala samo v njihovem jeziku. Če česa nisem razumela ali sem povedala napačno, so mi sodelavci z veseljem pomagali in razložili.

V prostem času sem obiskala različne kraje in spoznavala različne ljudi. Doživela sem eno najlepših poletij v mojem življenju.




Ne glede na COVID-19 sem doživela nepozabno izkušnjo, ki bo za vedno ostala v mojem srcu in je definitivno ne bom nikoli pozabila.

Iskrena hvala gospodu Mitji Petelinu, Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor ter Erasmus+ programu, da so mi omogočili to prečudovito izkušnjo


Nika Janušić, študentka 2. letnik, Gostinstvo in turizem, smer turizem 

No comments:

Post a Comment