Monday 20 September 2021

"Skok iz udobja!" Sani Resort Halkidiki, Grčija

Moja gostujoča organizacija je bila Sani Resort, ki se nahaja na otoku Halkidiki v Grčiji. Hotel, v katerem sem opravljala praktično usposabljanje, je največji hotel Sani Resorta in sicer Sani Beach Hotel. Preizkusila sem se v vlogi animatorke za otroke, kjer je bilo moje delovno mesto v tamkajšnjem Kids clubu. Le-ta je bil razdeljen na dva dela in sicer Kids club za otroke med četrtim in dvanajstim letom starosti ter tako imenovan Creche, ki je namenjen otrokom od 4 mesecev pa do 4. leta starosti. 


Delo je bilo zelo razgibano in aktivno, saj smo izvajali raznolike aktivnosti za otroke. Poleg samega dela v Kids clubu smo imeli vsak večer tudi Kids Corner, kjer smo zvečer animirali otroke v eni izmed hotelskih restavracij. Dvakrat tedensko pa smo imeli za otroke tudi Night Out, kjer smo zvečer za otroke pripravili razne igre in glasbene aktivnosti. Na eni izmed plaž našega hotela pa smo imeli tudi tako imenovan Babywatch, kjer smo imeli poseben kotiček za otroke. Starši so jih lahko vpisali za cca 30 min in si vzeli nekaj časa zase. Kot dodatna dejavnost pa je bil tudi Babysitting, kjer sem se preizkusila kot varuška za otroke v samih hotelskih sobah gostov. 


Med časom, ki sem ga preživela v tujini, sem spoznala veliko novih ljudi in vzpostavila kar nekaj dobrih prijateljskih vezi. Zagotovo je to ena izmed stvari, za katero sem najbolj hvaležna. Sodelavke, s katerimi sem preživela poletje, so mi vedno stale ob strani in me podpirale pri mojem delu.





Saša Ranc, študentka 2. letnika programa Velnes

No comments:

Post a Comment