Thursday 23 September 2021

"Moja najboljša odločitev", Ikos Dassia*****, Grčija

O opravljanju prakse v tujini sem premišljevala že na začetku študijskega leta, sama končna odločitev pa se je zgodila le nekaj minut pred iztekom roka za prijavo na Erasmus+ mobilnost. Imela sem veliko skrbi, večino zaradi COVID-19 situacije, vendar lahko rečem, da je bila to ena izmed najboljših odločitev, kar sem jih sprejela, in jo priporočam vsem, ki imajo to možnost. 

Erasmus+ mobilnost me je poleti 2021 peljala v Grčijo na otok Krf. Grčijo sem si izbrala, saj je bila že dolgo na mojem seznamu držav, ki si jih močno želim obiskati. Svoje praktično izobraževanje sem opravljala v Hotelu Ikos Dassia, v restavraciji Kerkyra. Glede na to, da se bolj nagibam v smer turizem in nisem imela velikih izkušenj z delom v gostinstvu, sem bila prepričana, da bom imela težave prilagoditi se in osvojiti znanja, vendar sem bila prijetno presenečena. Vsi so bili zelo prijazni in so me sprejeli medse ter mi ponudili pomoč, kjer sem jo potrebovala. Seveda je vsak začetek težak, vendar kar hitro sem postala del ekipe in sčasoma sem lahko prevzela tudi več odgovornosti. 


Moj delovni dan je bil zelo pester in večino časa sem delala tako, da sem bila v restavraciji za zajtrk, kosilo in večerjo. Poleg mojega dela kot pomočnica natakarja so mi predstavili tudi dela na drugih področjih in me v nekatera tudi osnovno uvedli (bar, passo food, passo drink, hostesa …). Naučila sem se dela pod pritiskom in boljše komunikacije z gosti. Kerkyra je po mojem mnenju najboljša in najlepša restavracija v hotelu in tudi za svojo ekipo lahko rečem, da ne bi mogla imeti boljše. V teh treh mesecih sem pridobila ogromno novih znanj in izkušenj, spoznala nove prijatelje in kulturo ter okusila novo hrano. Stanovala sem v Hotelu Jason v kraju Ipsos. Kar mi je bilo najbolj všeč, je bilo to, da smo imeli plažo čisto blizu, le nekaj minut hoje vstran. Ipsos je poln majhnih marketov, restavracij in barov, ki smo jih v treh mesecih imeli čas raziskati. Ob prostih dnevih smo hodili na izlete, na plažo ali v center otoka, v mesto Krf, kjer imajo prečudovite ulice polne stojnic z izdelki z otoka.







Ana Žugič

No comments:

Post a Comment