Thursday 23 September 2021

"Moje nepozabno poletje!", Sani Resort*****, Grčija

Sem Nina Milošič, študentka 2. letnika programa Gostinstvo in turizem na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor. Zelo rada potujem in odkrivam nove stvari, zato sem se odločila za praktično izobraževanje v tujini. Tako sem se 21. 6. 2021 odpravila na grški polotok Halkidiki, kjer sem opravljala prakso v hotelu Sani Dunes, ki je eden izmed hotelov v luksuznem Sani Resortu. Delala sem v restavraciji Fresco. Fresco je restavracija, ki ponuja bogato izbiro italijanske hrane. Jedi je ustvaril kuhar z Michelinovo zvezdico Ettore Botrini, ki sem ga imela tudi čast spoznati.



Moj delavnik je potekal od 15. do 23. ure. Tako sem ob treh najprej odšla pomagat v drugo restavracijo Sani Market, kjer sem pomagala pri strežbi kosil in pripravljanju miz. Kasneje sem odšla v Fresco, kjer sem pripravila vse za strežbo večerij, saj je Fresco restavracija, ki je odprta samo zvečer. Večino časa sem delala kot pomočnica natakarice, sprva sem hodila v bar po pijačo za goste, kasneje pa sem lahko pomagala pri strežbi hrane. Velikokrat sem bila tudi hostesa. Delo mi je bilo zelo všeč, naučila sem se veliko o strežbi v 5-zvezdičnih hotelih. Imela sem prekrasne sodelavce, ki so me zelo lepo sprejeli. V teh treh mesecih smo skupaj postali družina, saj smo vedno skrbeli drug za drugega. Vseskozi sem se trudila, da sem dala vse od sebe in se kar se da največ naučila. Prav tako sem izboljšala tudi svojo angleščino. Naučila sem se tudi nekaj grških besed, ki sem jih pri pogovoru s sodelavci z veseljem uporabljala. Izkušnja je bila res nepozabna, spoznala sem veliko novih ljudi, ki so postali moji dobri prijatelji, spoznala sem grško kulturo in način življenja, ki je v veliko stvareh drugačen od našega. Vse to je bila zame življenjska izkušnja. 


Zelo sem vesela in pa tudi ponosna nase, da sem se udeležila Erasmus+ izmenjave, stopila sem iz svoje cone udobja in ugotovila, da se med novimi ljudmi hitro znajdem. Doživela sem veliko nepozabnih stvari, odkrivala sem skrite kotičke Halkidikija, spoznala veliko novih prijateljev in opravljala delo, ki mi je bilo v veselje. 

Rada bi se zahvalila gospodu Mitji Petelinu za vso pomoč in Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem za to izjemno priložnost. Praktično izobraževanje v tujini res priporočam vsem, saj je to izjemna izkušnja, ki je nikoli ne pozabiš.


Nina Milošič, študentka 2. letnika 


No comments:

Post a Comment