Thursday 3 September 2020

Super izkušnja! Falkensteiner Hotel & Spa Iadera, Hrvaška

Moje delo je potekalo zelo raznoliko. Na začetku sem delala zjutraj pri zajtrku, kjer smo gostom postregli kavo ter sveže stisnjen pomarančni sok. Po zajtrku sem se odpravila na mini bar, kjer sem preverjala ali gosti rabijo kaj novega. Že kmalu so me dali delati deljeno, kjer sem v jutranjih urah delala pri zajtrku, v večernih pa sem bila »host« na recepciji ter popisovala goste, kateri so hodili na večerjo, ter jih vodila do njihove rezervirane mize. 


Zaposleni so me sprejeli zelo lepo in vedno so mi priskočili na pomoč, ko sem imela kakšno vprašanje. Na začetku izmenjave nisem poznala veliko ljudi, ampak, smo se z časom privadili en drugega, in se začeli vsak dan družiti, vse dokler ni bilo konec delovne sezone in smo morali vsak iti nazaj k svoji družini. Vem, da bomo ostali v zelo lepih stikih, ki jih ne bomo nikoli pozabili.


Erasmus+ izmenjava je zame predstavljala super izkušnjo, nadgradila sem svoje znanje na različnih področjih in spoznala nove izjemne ljudi. Zahvaljujem se gospodu Mitji Petelinu, Erasmus+ programu ter Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor za omogočanje opravljanja prakse na Hrvaškem.

Neža Pečnik, študentka programa Gostinstvo in turizem (neza.pecnik@gmail.com)



No comments:

Post a Comment