Wednesday 16 September 2020

Nepozabno delovno poletje! (Falkensteiner Club Funimation Borik, Hrvaška)


Sem Špela Forštnarič, študentka 1. letnika programa Gostinstvo in turizem. Za Erasmus+ izmenjavo sem se odločila dokaj pozno, saj si nisem upala v tujino. Vedno znova so se mi pojavljala vprašanja ''Kako bom komunicirala s tujci?'', ''S kom bom tam?'', ''Nikogar ne poznam". Ampak tekom študijskega leta so se stvari krepko obrnile in sva julija s sošolko odpotovale na Hrvaško v Zadar. 
Praktično izobraževanje sem opravljala v samopostrežni restavraciji v hotelu Falkensteiner Club Funimation Borik. Delo je v večini obsegalo servis v restavraciji, ampak zraven tega se naučiš malo morje dodatnih stvari, ki pridejo prav, ne glede na to v katero smer se bo obrnila pot. Tekom prakse sem se naučila tekoče govoriti hrvaško, saj sem komunicirala samo v njihovem jeziku. Če česa nisem razumela ali sem povedala napačno, so mi sodelavci z veseljem pomagali in razložili. Dobila sem dober vpogled, kako delujejo večja podjetja, kako se znajdejo v kriznih situacijah, kako organizirati zaposlene itd.


Prav tako sem poleg dela imela veliko prostega časa, da sem raziskala mesto Zadar in njegove zanimivosti. Razširila sem svoja obzorja in predvsem krog ljudi. Sodelavci in zaposleni so bili zelo prijazni, dobro smo se razumeli. Veliko jih je opravljalo študentsko delo, tako da mi družba ni manjkala. 


Ne glede na stanje virusa COVID-19 sem doživela nepozabno izkušnjo, ki jo je težko pozabiti. Z večino sem obdržala stike, tako da sem sigurna, da se bova prihodnje leto vrnili, mogoče na delo, mogoče pa na dopust.


Iskrena hvala gospodu Mitji Petelinu, Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor ter Erasmus+ programu, da so mi omogočili nekaj, kar te v življenju potisne naprej.

Upaj si, saj dokler ne boš poskusil in doživel, ne boš vedel, da zmoreš!

Špela Forštnarič, študentka programa Gostinstvo in turizem, spela.forstnaric@gmail.com

No comments:

Post a Comment