Tuesday 22 September 2020

Čudovito poletje (Hotel Putnik, Novi Sad, Srbija)

Sem študentka 1. letnika programa Gostinstvo in turizem, Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor (VSGT). Uživam v potovanju in odkrivanju novih stvari, predvsem spoznavanju ljudi in novih kultur. Rada imam spremembe, ker se tako bolje spoznavam in nadgrajujem svojo osebnost in kompetence. Takoj, ko sem izvedela za Erasmus + program in možnosti mobilnosti, sem vedela, da je to enkratna priložnost, ki jo moram izkoristiti. 

Postopek prijave je bil enostaven in jasen, saj smo imeli večje število delavnic in podporo mednarodne pisarne VSGT Maribor.

Praktično izobraževanje sem opravila v hotelu Putnik v Novem Sadu. Bila sem v državi, ki jo dobro poznam in nimam težav z jezikom. Večjih jezikovnih ali kulturnih barier ni bilo, saj sem bila dobro pripravljena. 

Opravljala sem skoraj vsa hotelska dela in spoznavala različne oddelke in odgovornosti (recepcija, kuhinja, restavracija, gospodinjstvo). Spoznala sem, kako delujejo večji hoteli in kako sodelujejo različni oddelki, da bi pričarali najboljšo izkušnjo gosta. 



V prostem času sem obiskala različne kraje in se srečevala z ljudmi, ki so študirali ali delali v Srbiji. Imela sem priložnost raziskovati gastronomske posebnosti Novega Sada in okolice. Doživela sem eno najlepših poletij mojega življenja! 

Ne glede na COVID-19 sem doživela nepozabno izkušnjo in upam, da bom izbrana na naslednjem Erasmus+ razpisu.

Najlepša hvala gospodu Mitji Petelinu, Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor in Erasmus+ programu za najlepšo izkušnjo do zdaj. ;)


Stojana Mitrović, študentka programa Gostinstvo in turizem, stojana.mitrovic99@gmail.com

No comments:

Post a Comment