Wednesday 30 October 2019

Vedno sončno ;) GF Fañabe****, Španija

S pomočjo Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor in ERASMUS+ mobilnosti, sem tudi jaz dobila priložnost izkusiti praktično izobraževanje v tujini. V kolikor imate radi sončne dni, dobro hrano, gostoljubje in raznoliko pokrajino, vam definitivno priporočam, da obiščete Tenerife. 


Jaz sem imela to možnost in brez oklevanja sem se odločila, da želim to poletje preživeti na jugu Tenerifov v hotelu GF Fañabe. Bila sem del izjemne animacijske ekipe. Boljše odločitve ne bi mogla sprejeti. Delovnik, ki bi si ga želel vsak. Čez dan sem animirala otroke v Miniklubu. Pa tudi odrasle z aktivnostmi, kot so nogomet, minigolf, biljard, waterpolo, aerobika, bingo, namizni tenis, lokostrelstvo in podobno. Občasno pa smo za otroke pripravili tudi pena parti, minidisko v bazenu, poslikave obraza in podobne ustvarjalne vsebine. Vsak večer pa je bil čas za posebne nastope. Prirejali smo karaoke, povabili profesionalne akrobate, pevce, plesalce, cirkusante in čarodeje, ki so ob večerih navduševali goste. 2-3krat tedensko pa je za večerni spektakel poskrbela animacijska ekipa vključno z menoj. Predstavljali smo se v muzikalih, plesih in različnih igrah. 





Vse to pa ne bi zmogli brez energije, ki smo jo pridobili s tako zelo okusno hrano, ki smo je bili deležni v hotelu. Za vsak obrok nas je pričakal izjemen bife zelo pestre in na sto načinov pripravljene hrane. Navdušujoče je bilo spremljati, kako kuhar pred nami pripravlja meso. Ne bi mogla prehvaliti celotnega osebja, vključno z mojo ekipo. Že vse našteto me je povsem prepričalo, da je to idealen kraj za delo, pa tudi za zabavo. V svojih prostih dnevih sem veliko raziskovala po otoku. Obiskala sem sever otoka, kjer se nahaja glavno mesto Santa Cruz. Obiskala sem mnoge parke, bila pa sem tudi v tukaj najodmevnejšem in najbolj popularnem vodnem parku Siam Park. Obiskala sem različne čudovite plaže, najbližja pa je bila oddaljena 10 minut hoje, a je zaradi neskončne mivke in ostale lepote bila vredna obiska vsaj enkrat na teden.


Posebnosti otoka so tudi večerni bari, kjer se izvajajo tukaj zelo popularne karaoke. Tudi sama sem se preizkusila v petju, pa sem videla, da te tukaj ljudje ne gledajo po strani tudi, če nimaš posluha. In, da omenim - tukaj komarjev sploh ni. Sicer sem v 4.000 km oddaljen kraj odšla sama, pa tukaj niti približno nisem bila sama. Z vsemi člani animacijske ekipe, ki so povrh tega tudi mojih let, sem zgradila trdne prijateljske vezi. Družili smo se tudi izven dela. Skupaj smo odšli na plažo, pijačo, ples in podobno. Med bivanjem v tem hotelu pa sta mi družbo v sobi delali dve praktikantki iz Nemčije, ki sta tukaj bili iz istega razloga kot jaz. Ljudje tukaj so neizmerno prijazni, že način na katerega se pozdravijo izraža ljubezen (poljub na vsako lice). Tukajšnja kultura, ki sem jo sicer že poznala preden sem prišla sem, pa nikdar dejansko v praksi izkusila, je bila zame izjemna in nepozabna. Tukaj sem dobila ogromno izkušenj. Naučila sem se veliko novih stvari o gostoljubju, animaciji, turizmu, pa tudi nadgradila moje obstoječe znanje, ki sem ga pridobila med študijem. Izboljšala sem tudi znanje jezikov, kot so angleščina, nemščina in španščina. 



Želim se zahvaliti mentorju v hotelu, gospodu Sergiu in celotni moji ekipi, ki je poskrbela za prijetno bivanje, pomoč pri delu in dobro družbo.

Želim se zahvaliti ERASMUS+ mobilnosti, ki mi je s pomočjo donacije ponudila in omogočila potovati in se učiti v tujini. To je bila zame največja in najbogatejša izkušnja. ERASMUS+ mobilnost je meni, kot študentki, omogočila rasti tako na profesionalni, kot tudi na osebnostni ravni. Za vso pomoč se želim zahvaliti tudi koordinatorju na šoli, gospodu Mitji Petelinu, ki me je vodil in spremljal pri pripravah in tudi pri izvedbi mobilnosti.

Tamara Rožič, 2. letnik, študijski program Gostinstvo in turizem

No comments:

Post a Comment