Wednesday 30 October 2019

Delux za delux, Ikos Dassia*****, Grčija

Sem Maša Ogorevc, študentka 2. letnika Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor. Letos sem se prav tako kot lani, za opravljanje obvezne prakse odločila za tujino, saj želim širiti svoje znanje na področju gastronomije in znanja tujih jezikov ter spoznati različne kulture. Odločila sem se za Grčijo in sicer za čudovit otok Krf. Prakso sem opravljala v Ikos Dassia*****.



Zaposleni so nas zelo lepo sprejeli, ves čas so nam bili pripravljeni svetovati in nam pomagati. Moje delovno mesto je bilo na Delux plaži, kamor so se prišli sprostiti gostje, ki so svoje počitnice preživljali v vilah. Na plaži sem opravljala veliko različnih del. Sprejemala sem naročila, prinašala sem hrano in pijačo, skrbela sem za velike postelje (Gazibo) in za vse želje gostov, ki so jih imeli v času, ko so se sproščali na naši plaži. Prav tako sem skrbela, da imajo vsi gosti takoj vodo in brisače. Ko sem imela čas sem poskrbela, da se gostje, ki so se odšli ohladiti v morje, vrnejo na čiste in pospravljene ležalnike oziroma postelje.


Vsaki delovni dan sem se naučila nekaj novega in zanimivega, prav tako, pa sem poskušala maksimalno izkoristiti svoje proste dneve. Vsak teden sem imela dva prosta dneva. Po navadi sem ju preživela v družbi prijateljev, s katerimi smo raziskovali prelep otok, njegove plaže, čudovita mesta in skrivne kotičke, ki jih ne bom nikoli pozabila. Prav tako sem spoznala veliko novih ljudi s katerimi smo v treh mesecih postali pravi prijatelji. V času mojega bivanja na Krfu sem se prav tako srečala z njihovo kulinariko. Najbolj mi bo ostal v spominu souvlaki, giros in pita kruh, ki ga jedo kot prilogo k glavni jedi. 



Praksa v tujini zame predstavlja super izkušnjo, odličen način nadgrajevanja znanja na raznih področjih in dober način spoznavanja novih izjemnih ljudi. Posebej se zahvaljujem gospodu Mitji Petelinu, Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor in Erasmus+ programu za omogočanje opravljanja prakse v Grčiji.

Maša Ogorevc, 2. letnik, študijski program Gostinstvo in turizem 

No comments:

Post a Comment