Wednesday 30 October 2019

Več nas je bolje je ;), Ikos Dassia*****. Grčija

Pozdravljeni. Moje ime je Nik Mitić in sem študent 2. letnika Višje šole za gostinstvo in turizem Maribor. V tem letniku sem se odločil, da se na praktično izobraževanje odpravim v Grčijo, kjer sem preživel 3 lepe mesce. V Grčijo sem se odpravil z Luko Sahodolnikom, Lino Ogorevc, Mašo Ogorevc, Maticem Petričem in Erazmom Ocvirkom, ki so moji sošolci. Delali smo sicer v pet zvezdičnem all inclusive resortu Ikos Dassia. Za ta kraj smo se odločili potem, ko je predstavnica tega hotela prišla na našo šolo in ga predstavila. Bili smo vsi zelo navdušeni.

Ko smo prišli iz letališča so nas lepo sprejeli s taksijem, ki nas je popeljal do samega apartmaja, kjer smo stanovali tri mesce. Apartmaji so bili razdeljeni tako, da smo skupaj stanovali po tri. Naslednji dan so nam pokazali sam hotel. Pogledali smo si, kje je HR pisarna, kjer smo si uredili vso dokumentacijo in kjer smo vedno lahko prišli iskati napotke. Pokazali so nam tudi kantino za zaposlene, kjer smo imeli na voljo 3 tople obroke na dan.

Sledili so tudi posamezni intervjuji, na osnovi katerih so nam kasneje uredili delovna mesta. Dodelili so mi delavno mesto v Flavours bifeju. Tukaj sem preživel večino svojega delovnega časa. Prvi dan sem se spoznal s svojo ekipo in managerjem. Celotna ekipa je bila zelo v redu in so me lepo sprejeli. V sam bife smo lahko hkrati sprejeli 300 ljudi. Delalo se je tako, da je gost prišel do mize in smo ga postregli in nato, ko se je odpravil, smo mizo pospravili in pripravili za nove goste. Nekaj časa sem preživel tudi na Dinner on the beach, kjer so gostje imeli večerjo na peščeni plaži v romantičnem vzdušju. Delal sem tudi v teatru, kjer pa se je stregla samo pijača in so gostje med tem uživali v raznih gledaliških showih.

V vseh 3 mescih sem se naučil veliko novih stvari, saj še nisem nikoli pred tem delal v all inclusive hotelu oziroma resortu, kjer so vse stvari vključene v ceno. Naučil sem se kako stopiti do gosta, kako gosta postreči, kako uporabljati angleščino v vsakodnevnem življenju. Zelo mi je všeč, da sem prišel sem, saj sedaj vidim, kako tako veliki hoteli oziroma resorti delujejo. Spoznal sem tudi veliko novih zanimivih in prijaznih ljudi, s katerimi sem se tudi spoprijateljil. Skupaj smo tudi v prostem času preživeli veliko lepih dni in si med tem ogledali otok Krf.

Zelo rad bi se zahvalil Erasmus+ programu, Mitji Petelinu in Višji šoli za gostinstvo in turizem Maribor za to priložnost.

Nik Mitić, 2. letnik, Gostinstvo in turizem

No comments:

Post a Comment