Wednesday 30 October 2019

Popolnoma nov resort Ikos Aria*****, Grčija

V študijskem letu 2018/2019 sem se odločil del svojega obveznega praktičnega izobraževanja opraviti v sklopu Erasmus+ programa študentske mobilnosti. Izbrana destinacija opravljanja moje poletne prakse je bila Grčija, natančneje otok Kos. Za prakso v tujini sem se odločil, ker se mi je zdela dobra priložnost za krajše obdobje videti in izkusiti življenje v tujini. Prakso sem opravljal v podjetju Ikos Aria*****, ki je »all inclusive« hotel ocenjen s petimi zvezdicami. Gre za popolnoma nov hotel, ki je svoja vrata odprl šele maja letos. 


Hotel ima osem restavracij in osem barov. Sam sem delal v strežbi restavracije Ouzu. Omenjena restavracija je v hotelu med najbolj obiskanimi, dnevno jo obišče med 350 in 400 ljudi, ponuja pa zajtrk, kosilo, večerjo ter večerjo na plaži. Hrana, ki jo restavracija ponuja je modernizirana, tradicionalna grška kulinarika, večerja in kosilo sta ponujena v obliki samopostrežnega bifeja, večerji z različnima jedilnikoma sta pa »a la carte«.



 Moj običajni delovni dan se je pričenjal ob 13.00 uri z servisom kosila, kjer je bilo večinoma gostom potrebno postreči le pijačo z redkimi izjemami posebnih naročil hrane izven redne ponudbe ali posebnih prehrambnih omejitev gostov. Po strežbi kosila se nadaljevala priprava restavracije za večerjo, ki se je začenjala ob 18.30 uri. Delovni dan se je običajno zaključil okoli 23.00 ure zvečer. 


Otok Kos, ki spada med dodekaneške otoke je po površini približno trikrat večji od mojega domačega Maribora ima pa le tretjino stalnega prebivalstva. Sam sem bival v mestecu Kardamena, od hotela v katerem sem delal oddaljena približno 25 km. Kardamena je drugo največje mesto na otoku, ki ne ponuja prav dosti znamenitosti ampak ogromno tipičnih turističnih ponudnikov hrane in pijače. V samem centru je dokaj očitno, da večino poletnega prebivalstva predstavljajo sezonski delavci hotelov na otoku ali pa turisti kateri so pretežno Britanci. Seveda pa ker gre za otok v Grčiji je potrebno omeniti tudi, da voda ni pitna, kar ne predstavlja velikega problema. Velik problem otoka so konstante težave z elektriko in vodo, ki ju večkrat ni bilo tudi cel dan ali dva.

Če povzamem celotno poletje je Erasmus+ mobilnost izkušnja, ki bi jo priporočil vsem, ki imajo to možnost. Gre za zanimive tri mesece, čeprav sam nisem zadovoljen z izbiro destinacije ali izbranim podjetjem vseeno ne obžalujem odločitve za ta način opravljanja praktičnega izobraževanja.

Aleš Manačinski, 2. letnik, študijski program Gostinstvo in turizem.

No comments:

Post a Comment