Wednesday 30 October 2019

7 restavracij 1 resort, Ikos Dassia*****, Grčija

Moje ime je Lina Ogorevc in sem študentka drugega letnika na VSGT Maribor. Šola, ne samo, da je odlična, ponuja tudi možnosti za pridobivanje praktičnih sposobnosti. Ena od teh je tudi opravljanje prakse v tujini, saj šola sodeluje s Erasmus+ programom, kar študentom omogoči pridobivanje življenjskih izkušenj in osebne rasti. Za opravljanje prakse v tujini sem se odločila za Grčijo, otok Krf, v pet zvezdičnem all inclusive resortu, imenovanem Ikos Dassia. Gostje imajo v ceno bivanja vključeno vso hrano, tudi obroke v a la carte restavracijah ( 7 restavracij – francoska, italijanska, tajska, dve grški in dve restavraciji z tematskimi večeri) in pa vso pijačo in hrano v barih. Resort ima tudi imenitno restavracijo na drugem manjšem otoku, imenovanem Vidos, kamor imajo tudi organiziran prevoz z ladjico.
 


Moje delovno mesto je bilo v baru ob bazenu in morju, delala pa sem kot natakarica. Ena največjih slabosti na tem delovnem mestu je bila, da smo stregli v plastičnih kozarcih, zaradi večje varnosti otrok, in kozarci so se ob večjem sunku vetra takoj prevrnili. Je pa bil to tudi razlog, da smo se večkrat pozabavali na tuj račun. Ljudje s katerimi sem delala, so zelo odprte narave in seveda zelo veliko govorijo, zato sem se takoj počutila dobro sprejeto. S časom smo postali zelo dobri prijatelji in delavnik je tekel dvakrat hitreje.






Naučila sem se veliko novih stvari npr. mešanje novih koktajlov, imeti dober odnos do gostov, govorjenje tujih jezikov, sprejemanje večje odgovornosti in še bi lahko naštevala. Naučila sem se tudi nekaj grških besed, kar mi je doživetje v tuji državi naredilo še lepše. Tudi moj delavnik mi je bil zelo všeč, saj sem delala od 14:30 do 23:00, kar pomeni da sem se največjemu soncu vsaj za hip umaknila. Ob deževnih dneh, se je moje delovno mesto premaknilo v lobby bar, kjer smo, hvala bogu, stregli v steklenih kozarcih in je tako postrežba zgledala zelo lepo. Ob ponedeljkih se je pri našem baru vedno odvijala zabava v belem, kar pomeni da so morali vsi gost imeti bela oblačila, odvijala se je tudi živa glasba in bilo je imenitno vzdušje. Pozabila sem omeniti, da je ta resort all inclusive, kar pomeni da imajo gostje vse vključeno v ceno. Krf ponuja zelo veliko skritih kotičkov vrednih ogleda. Od vseh skritih plaž, dostopnih samo z ladjico, starega in novega mesta, čudovitih jam in čarobno izoblikovanih klifov.


Krf ponuja tudi izjemno hrano (gyros pita, tzatziki omaka, suvlaki, grški jogurt z medom, grška solata...) in pijačo (ouzo, grška odlična vina, metaxa,..). seveda pa ne smemo pozabiti nočnega življenja. Krf je skoraj v celoti prepreden z različnimi klubi in bari, zato je bila včasih odločitev težka, ali gremo delati ali ne, vendar je na koncu vedno zmagal razum in misel na to, za kaj smo sploh prišli sem. 



Še enkrat bi se rada zahvalila naši šoli in Erasmus+ mobilnosti, da sem sploh dobila to priložnost in pa seveda gospodu Mitju Petelinu, ki nam je stal ob strani 24 ur na dan in nam to izkušnjo naredil zares nepozabno in prijetno. Res sem zelo vesela, da sem vse to preživela s svojimi prijatelji in sošolci (Maša Ogorevc, Matic Drozg Petrovič, Luka Suhadolnik, Erazem Ocvirk in Nik Mitič) saj so mi to pot napolnili s smehom, pozitivno energijo in z odličnimi nepozabnimi spomini.

Lina Ogorevc, 2. letnik, študijski program Gostinstvo in turizem.

No comments:

Post a Comment