Wednesday 25 October 2023

Sledila sem svojemu srcu... in vodilo me je nazaj v Grčijo

 Napolni svoje življenje z pustolovščinami, ne stvarmi. Imej zgodbe za povedati, ne stvari za pokazati.

Pozdravljeni (ali Γειά σου- geia sou, kot rečemo v Grčiji) Sem Blažka Berlič, študentka 2. letnika in po mesecih odštevanja in čakanja je nastopil moj najljubši del študija- odhod na prakso preko ERASMUS+ programa, pisanje tega bloga pa na žalost pomeni, da se je moja praksa končala, ampak jaz že odštevam mesece do tega da grem nazaj na moj piščančji gyros z tzatzikijem. In seveda kam drugam kot nazaj domov, v moj Ikos Oceania v Grčiji. Nazaj k moji managerki in njeni asistenki, ki sta mi od lani kot družina in k novi ekipi, s katerimi sem se tudi hitro poklopila in smo ena velika družina, s katerimi sem se skupaj veselila zmag in premagovala ovire. Bilo je nešteto lepih trenutkov, seveda tudi slabih ampak z mojimi Grki, kot jim jaz rada rečem je vedno več prvih kot drugih. In za to, da imam takšne ljudi ob sebi sem neskončno hvaležna!



Delala sem spet na plaži, bila sem glavni ''PDA'' in kljub temu, da sem bila vsak dan, cel dan izpostavljena soncu in veliki vročini nebi nikoli zamenjala za nič na svetu. Imela sem svoj del plaže 60 senčnikov, kjer sem pobirala naročila, čisitla mize in imela največji kontakt z gosti kateri so prihajali na »moj del« ker so bili zadovoljni z mano in postežbo ki sem jim jo nudila. Gostje so povprečno ostali 7-14 dni, kar mi je dalo ogromno časa da spoznam njih, njihove želje in potrebe in ker sem zelo komunikativna in odprta so oni tudi spoznali mene. Z veliko gosti sem že bila na tem nivoju, da sem že točno vedela kaj bodo naročili in sem bila dovolj samozavestna da sem jim določeno pijačo naročila brez da bi mi jo dejansko naročili. In ko pride gost k tebi in ti reče »Hvala ti, čisto si me presenetila, točno to sem potreboval/a, kako si vedela?« je nek občutek zadovoljstva, ker veš, da nekaj delaš prav in dobro. In ko pridejo na koncu njihovega bivanja do tebe in ti povejo da je si bodo njihovo bivanje zaradi tebe bolj zapomnili, se ti zahvalijo za to da skrbiš za njih in ti povedo, da si jim že z nasmehom naredil dan, v trenutku pozabiš na tistih destine tisoče korakov, ki jih narediš dnevno od gosta do gosta, da zagotoviš da imajo vsi vse kar potrebujejo. 


Seveda sem imela tudi veliko prostega časa v katerem sem raziskovala prvo nogo Halkidikija, odkrivanje najlepših plaž in skritih kotičkov. Obilo dobre hrane, pijače in pa seveda najboljša družba je pripomoglo k temu, da je čas hitro bežal ampak spomini, zgodbe in prijateljstva so večni! To da se pa imaš možnost naučiti nov jezik (v mojem primeru je to grščina) je pa seveda samo še dodaten plus. In to je čar Erasmusa! 
Na koncu moje prakse je prišel do mene sam generalni manager hotela in mi dal ponudbo za naslednje leto, kar mi je glede na to da sem študentka iz tujine pomenilo ogromno, da so prepoznali moj trud in videli da delam dobro. Lahko rečem da mi je Erasmus postil veliko vrat odprtih, ki mi puščajo veliko odprtih opcij ko bom končala s študijem in to enostavno nima cene in šteje največ. Erasmus bi ponovila še 100x če bi lahko, ker ti enostavno, da toliko stvari za življenje dobiš drugačen pogled na svet in dejansko vidiš kaj vse zmoreš. 


ERASMUS+ JE ZAKON!

Blažka Berlič





No comments:

Post a Comment