Monday 12 September 2022

Trije nepozabni meseci!

Po treh nepozabnih mesecih je prišel čas, da svojo izkušnjo dam še na papir. Moja prva Erasmus+ izkušnja se je odvijala v hotelu Ikos Oceania v Grčiji, blizu mesta Nea Moudania. Nikoli ne bom pozabila te nervoze, pričakovanj in priprav na 3 mesece, 1.200 kilometrov stran od doma. Ta izmenjava je izpolnila vsa moja pričakovanja v več kot pozitivnem smislu in mi dala še mnogo več. Prakso sem opravljala na plaži hotela v Beach clubu, katerega del je tudi restavracija. Moj delovnik je bil od torka do sobote, od 9:30 – 18:00 s 30-minutno pavzo. Nedelje in ponedeljke sem imela prosto. Strežba na plaži je obsegala strežbo pijače od 10h – 18h in strežbo hrane od 11h - 17h. Moje delo zjutraj (do 10h) je bilo predvsem priprava postaj na plaži (čiščenje postaje, priprava hladilne torbe za vode) poliranje pribora in kozarcev, priprava stolov za mlajše otroke z otroškim priborom in krožnikom. 


Na začetku sem bila »runner« (postrežba pijače in hrane na plaži) in kasneje sem postala PDA (tako imenujejo dlančnik za sprejem naročil). Biti PDA je bil, če sem iskrena, na začetku kar velik izziv, zato ker se kar nisem mogla navaditi na ta njihov sistem in vsi telefoni so bili v grščini. Čeprav so enega prevedli v angleščino, sem po par tednih uporabljala že kar grškega. Ko sem bila PDA, sem v bistvu vseh 8 ur samo na plaži in gostom delila vodo ter sprejemala njihova naročila.

V službi sem večinoma uporabljala angleščino, tudi nekaj španščine in srbščine z nekaterimi gosti. Najvišja temperatura je bila 40 stopinj in delati pri taki temperaturi je bil kar izziv. Moram pa povedati, da sem bila del najboljše ekipe, ne bi si mogla želeti boljše managerke in boljših sodelavcev, ki so mi od prvega dneva stali ob strani in mi pomagali, ko sem kaj potrebovala. 


Velik del moje prakse pa so bili tudi ostali študentje in zaposleni, katere sem imela možnost spoznati. Največ prostega časa sem preživela s svojimi sosedi, ki so bili iz Španije, Portugalske, Švice in Kube, ter z ostalimi študentkami iz Slovaške in Francije. Z njimi smo ob prostih dnevih raziskovali Thessalonike in razne kotičke Halkidikija. Nedelje pa so bile rezervirane za pico in filmske večere. Smo pa kot družba tudi veliko časa predvsem večere preživeli z ostalimi, ki prav tako delajo v hotelu in smo šli skupaj na večerjo ali pa na kakšno pijačo. Najboljši del vsega Erasmusa so definitivno vsa nova poznanstva in spomini, ki smo jih ustvarili v teh treh čudovitih mesecih. Ne bi mogla biti bolj hvaležna in srečna za vse, kar sem v tem času doživela, in za vse ljudi, ki sem jih na tej poti spoznala. Trije meseci so minili neverjetno hitro in čeprav sem na začetku upala, da se ne bo preveč vleklo, bi zdaj dala vse, da bi šla nazaj in še ostala kak mesec ali dva. Na koncu sta bila zadnja dva dni najtežja, saj sem se morala posloviti od veliko ljudi, ki mi pomenijo ogromno. Ponosna sem nase, da sem si upala in šla vse do Grčije po nova znanja, nove spomine in nova poznanstva.



Blažka Berlič


No comments:

Post a Comment