Tuesday 27 September 2022

Jastog za 300 EUR ;)

Letos sem se na izmenjave tako kot prejšnje leto odločila za Grčijo, in sicer za severno Grčijo na polotoku Halkihiki v Sani Resortu.  

Delala sem v grški restavraciji Psaroyiannos. To je ena izmed najbolj obiskanih restavracij. Ni čisto tipična, tradicionalna taverna, kjer bi vam postregli gyros, ampak je bolj morsko obarvana. V njej sem preživela skoraj vsak dan med 15.30 in eno uro zjutraj. V Psaroyiannosu so imeli gostje na voljo samo kosila in večerje, zajtrkov nismo stregli. 

Vzdušje v restavraciji je bilo zelo razigrano. Poleg mene sta bili tam samo še dve punci, ostalo so bili sami fantje. Zelo mi je tudi ustrezalo to, da je bil tam mlad kolektiv. Na splošno so bili vsi zaposleni zelo odprti in prijazni ter so mi z veseljem predajali svoje znanje.

Poleg odličnih sodelavcev pa sem imela na voljo poskusiti skoraj vso hrano, ki so jo pripravili v kuhinji in stregli gostom, med drugim tudi jastoga (ki je stal okrog 300 €). Poleg živih jastogov, ki smo jih imeli v restavraciji v akvariju in so navduševali goste, smo imeli tudi vsak dan sveže ribe. 


S prijateljico so naju nastanili v neke vrste hišo, ki je bila sredi ničesar, blizu plaže. Namestitev je predstavljala svojevrstni izziv (v bližini ni bilo trgovine in drugih lokalov, hoditi sva morale ob robu prometne ceste, imeli sva majhno sobo z eno omaro, prati sva morale ročno).

Neža Pavlič


No comments:

Post a Comment