Monday 6 September 2021

Nihče ne ve, kaj zmore, dokler ne poskusi! (Falkensteiner Club Funimation Borik, Hrvaška)

Sem Lara Čurman, študentka 2. letnika programa Velnes, Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor (VSGT). Že od nekdaj obožujem potovanja, spoznavanja novih ljudi in kultur. Prav iz tega razloga sem se odločila, da bom Erasmus+ prakso opravljala v tujini in sicer v Zadru (Hrvaška). Bila je enkratna priložnost, da se naučim nekaj novega ter hkrati bolje spoznam sebe in svoje sposobnosti. 

V Zadar sem odpotovala sama, poznala nisem nikogar, kar mi je bil še toliko večji izziv, ampak če bi morala še enkrat ponoviti, ne bi spremenila ničesar. Bilo me je strah, v glavi sem imela tisoč vprašanj in skrbi, ampak zaposleni so me takoj toplo sprejeli, mi pomagali in me veliko nasmejali. Kar hitro so se moji skrbi umirile in sem se privadila na novo delo in življenje v Zadru. Praktično izobraževanje sem opravljala v hotelu Falkensteiner Club Funimation Borik, natančneje v njihovem Wellnessu. Spoznala sem dve študentki iz naše šole in skupaj smo preživele eno prečudovito poletje. Na praksi smo na samem začetku bile prisotne pri masažah, pedikurah, manikurah, pilingih in še veliko drugih tretmajih, kjer smo opazovale in se učile njihovih tehnik izvajanja le-teh. Kasneje smo začele masirati tudi same, vsak od zaposlenih nam je pokazal svojo tehniko masiranja. Lahko rečem, da sem se od vsakega izmed njih nekaj naučila in to znanje lahko sedaj tudi sama uporabim v prihodnje. Samo delo je bilo zabavno, poučno in delavno. Odnosi med nami tremi in ostalimi zaposlenimi so bili prijateljski, veliko smo se šalili, smejali, pomagali drug drugemu, obenem pa tudi veliko delali. 








Erasmus+ praksa v Zadru je bila vse, kar sem pričakovala in še več. Spustila sem se v neznano, ampak tega ne obžalujem. Hvaležna sem za izkušnjo, ki je bila vsekakor enkrat v življenju. Spoznala sem veliko novih ljudi, s katerimi sem spletla nova prijateljstva in s katerimi bom brez dvoma ostala v stikih. Ta del življenja mi bo za vedno ostal v srcu.





Nihče ne ve, kaj zmore, dokler ne poskusi!
Publilius Sirus




No comments:

Post a Comment